کد خبر : 1850768 | 07 آبان 1401 ساعت 20:02 | 43.1K بازدید | 6 دیدگاه

قاسمی‌نژاد و چالش بازگشت به دوران اوج؛

این مهاجم بالاخره از لیست سیاه قلعه‌نویی درآمد

پس از آن اشتباه عجیب امین قاسمی‌نژاد پس از سه مسابقه غیبت بالاخر در ترکیب گل‌گهر سیرجان دیده شد.

این مهاجم بالاخره از لیست سیاه قلعه‌نویی درآمد

به گزارش "ورزش سه"، پیش از اینکه امین قاسمی‌نژاد در دقیقه 84 دیدار برابر فولاد خوزستان برای گل‌گهر وارد میدان شود، آخرین مرتبه در چهار مسابقه قبل این تیم بود که از دقیقه 69 وارد زمین شد تا جریان بازی را به سود آبی‌پوشان سیرجانی مقابل شاگردان ساپینتو بچرخاند ولی در وقت‌های تلف شده این مسابقه اتفاقاتی رخ داد که این بازیکن را سه بازی از حضور در ترکیب تیمش دور نگه داشت.
دیدار گل‌گهر و استقلال با تساوی یک بر یک به وقت‌های اضافی رسیده بود که امین قاسمی نژاد روی ارسال مستقیمی که استقلالی‌ها به محوطه جریمه برای صالح حردانی داشتند زمینه‌ساز یک پنالتی جنجالی شد؛ پنالتی‌ای که به دلیل اقدام مهاجم گل‌گهر برای زدن توپ با ضربه قیچی توسط امیر عرب‌براقی داور مسابقه اعلام شد و برای چند دقیقه این مسابقه مهیج را به دل حاشیه و دعوا فرو برد.
درنهایت اما پس از آرام شدن اوضاع و اخراج ساپینتو پس از آن رفتارهای عجیبش، یامگا با خونسردی‌ همیشگی‌اش پشت توپ ایستاد و پنالتی را به گل تبدیل کرد تا سه امتیاز ارزشمند این مسابقه به حساب استقلال واریز شود.

1749394
پس از این مسابقه گل‌گهر به مصاف نفت مسجد سلیمان رفت  و 5 بر صفر برنده بازی شد. آنها سپس در خانه مقابل نساجی مازندران شکست تلخ  و غیرقابل انتظاری را تجربه کردند و درنهایت پس از شکست ذوب‌آهن در خانه، دو روز پیش هم برد دیگری را در اهواز جشن گرفتند.
سه مسابقه برابر نفت مسجد سلیمان، نساجی مازندران و ذوب آهن اما برای امین قاسمی نژاد با سناریوی مشابهی همراه بود و او سرانجام پس از سه مسابقه نیمکت نشینی مطلق توانست بار دیگر برای دقایقی برای تیمش در ورزشگاه فولاد آره‌نا بازی کند.
امین قاسمی نژاد یکی از بازیکنان شاخص لیگ برتر طی سالیان اخیر بوده و پیش از آغاز مسابقات لیگ بیست و یکم با وجود سن و سالی که داشت یکی از بازیکنان مورد توجه استقلال و پرسپولیس بود، اما انتخاب استقلال و چالش با فرهاد مجیدی، حضور قرضی در گل‌گهر و سپس بازگشت به صورت دائمی به اردوی سیرجانی‌ها در پنجره تابستانی لیگ بیست و دوم سبب شد تا این بازیکن از فرم عالی خود فاصله بگیرد و حالا این تعطیلات بلند مدت می‌تواند فرصت مناسبی برای ریکاوری ذهنی او و تحمیل خود به ترکیب اصلی گل‌گهر باشد. البته این مهاجم با توجه به رقابت بالایی که در خط هجومی تیم امیر قلعه‌نویی وجود دارد به هیچ وجه کار ساده‌ای در پیش ندارد.

دیدگاه‌ها