کد خبر : 1850769 | 07 آبان 1401 ساعت 19:59 | 7.5K بازدید | 6 دیدگاه

ناگلزمان: تماشای این بچه‌ها واقعا لذت‌بخش است

یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، بعد از پیروزی 6-2 تیمش مقابل ماینتس در یک کنفرانس خبری شرکت کرد.

ناگلزمان: تماشای این بچه‌ها واقعا لذت‌بخش است

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ امشب در دوازدهمین بازی خود در فصل جاری بوندس‌لیگا در خانه موفق شد پیروزی مقتدرانه‌ای به دست بیاورد و ماینتس را 6-2 بدرقه کند.

یک نکته جالب این بازی این بود که شش گل بایرن مونیخ توسط شش بازیکن مختلف به ثمر رسید. این موضوعی بود که خبرنگاران در پایان بازی در سوالهای خود از ناگلزمان به آن اشاره کردند و او با ستایش از بازیکنانش گفت این باعث می‌شود اعتماد به نفس بازیکنانی که گل می‌زنند افزایش یابد و بالا رفتن روحیه آنها به نفع تیم خواهد بود.

1757782

عملکرد بایرن مونیخ در جریان بازی
ما در شروع هر دو نیمه، هم نیمه اول و هم نیمه دوم، پنج یا ده دقیقه مشکل داشتیم. ولی به غیر از این دقایق در بقیه مسابقه واقعا عالی بودیم. به تیم‌مان تبریک می‌گویم که با اینکه هر سه روز یکبار به میدان می‌رود اینقدر عالی کار می‌کند. تماشای بچه‌ها واقعا لذت‌بخش است. آنها ترکیبی از کیفیت و روحیه بالا هستند. تبریک به همه بازیکنانم.

شش گلزن مختلف در بازی امروز
اینکه چند بازیکن در یک بازی گل بزنند همیشه خوشحال‌کننده است. چون باعث می‌شود بازیکنان اعتماد به نفس پیدا کنند. بازیکنان تعویضی ما هم خیلی خوب کار کردند. پاوارد که می‌توانست از ابتدا به میدان برود و رایان گراونبرخ و ماتیس تل و سابیتزر و کینگزلی کومان. اینکه ذخیره‌ها هم اینقدر خوب کار می‌کنند حرفهای زیادی برای گرفتن دارد و نشان می‌دهد شرایط تیم ما چگونه است.

دیدگاه‌ها