کد خبر : 1850772 | 07 آبان 1401 ساعت 20:19 | 6.6K بازدید | 0 دیدگاه

حیدری: آزمون سرمربی تیم ملی مقابل بلاروس خواهد بود؛

اخبار کوتاه و مهم عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال

عضو هیئت رئیسه فدراسیون در پایان جلسه طولانی مدتی که در فدراسیون فوتبال برگزار شد توضیحاتی درباره محتوای جلسه ارائه کرد.

اخبار کوتاه و مهم عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال

به گزارش "ورزش سه"، طهمورث حیدری یکی از اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در پایان جلسه اعضا مقابل خبرنگاران ایستاد و درباره طولانی شدن جلسه اینطور صحبت‌هایش را آغاز کرد: بندهای صورتجلسه زیاد بودند. مطالب زیادی بود و به همین دلیل جلسه طولانی شد. تصمیمات خوبی هم گرفته شد.
او سپس درباره تعداد بندهای جلسه اضافه کرد: این جلسه 23 بند داشت. ضمن اینکه مطالبی که رئیس فدراسیون اعلام کرد مطالب مهمی بودند.
حیدری سپس درباره نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال کرد: در مورد نایب رئیس بانوان قانون اقتضا می‌کند که کارمان را ادامه بدهیم. این دومین جلسه رسمی بود که ایشان ( شهره موسوی) حضور نداشتند. برابر ضوابطی که وجود دارد کارمان را ادامه خواهیم داد.
سوال بعدی از عضو هیئت رئیسه فدراسیون این بود که آیا احسان اصولی به عنوان رئیس سازمان لیگ فوتسال انتخاب شده یا خیر که او در واکنش به این سوال اینطور پاسخ داد: نه هنوز انتخاب نشده‌اند. البته رئیس محترم فدراسیون فوتبال نظرشان این است که کمیته فوتسال و سازمان لیگ فوتسال جمع بشود و قانون هم همین است. اینکه در کنار هم باشند و کارشان را انجام بدهند. به امید خدا به زودی رئیس فدراسیون در این خصوص تصمیم خواهد گرفت.
حیدری که در ادامه با سوالات متفاوتی نظر وضعیت تیم امید و تیم فوتبال زنان مواجه شده بود گفت: اجازه بدهید سخنگو در این موارد صحبت کند. شاید حق من نباشد که این مسائل را بگویم. 
او سپس درباره تیم زنان گفت: سرکار خانم مریم آزمون قرار شد به کارشان در تیم ملی فوتبال زنان ادامه بدهند و به امید خدا بلاروس که بیاید کارشان را انجام بدهند.
حیدری درباره وی ای آر هم گفت: تصمیمات خوبی گرفته شد. قرار شد توسط کمیته داوران پیش برود. باز هم می گویم بهتر است این بحث ها توسط من مطرح نشود.
طهمورث حیدری سپس با خداحافظی از خبرنگاران پیش از اینکه سوالات آنها وارد جزئیات بیشتری بشود، جمع را ترک کرد.

ویدئو: 263234

دیدگاه‌ها