کد خبر : 1850776 | 07 آبان 1401 ساعت 20:33 | 33.2K بازدید | 32 دیدگاه

پی‌اس‌جی 4-3 تروا: برد دشوار با درخشش مثلث مرگبار

پاری‌ سن ژرمن امشب در خانه‌اش میزبان تروا بود و با اینکه ابتدا عقب افتاده بود ولی موفق شد حریف را 4-3 مغلوب کند.

پی‌اس‌جی 4-3 تروا: برد دشوار با درخشش مثلث مرگبار

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن امشب در هفته سیزدهم لیگ یک فرانسه در خانه‌اش، پارک دو پرنس، میزبان تروا بود. با توجه به شکست لانس، تیم دوم جدول، در بازی روز جمعه‌اش پاریسی‌‌‌ها امیدوار بودند با پیروزی در این بازی صدرنشینی خود را محکم‌تر کنند.

اما پی‌اس‌جی خیلی زود شوکه شد و در دقیقه 3 دروازه‌اش را باز شده دید. سانتر کونته از جناح چپ به لوپز رسید و این وینگر پرتغالی توپ را به مامه بالده، مهاجم اهل گینه بیسائو، رساند تا او با شوتی محکم توپ را به سقف دروازه پی‌اس‌جی بدوزد. یک شروع بی‌نظیر برای تروا.

1757800

پاریسی‌ها که قصد داشتند هر چه سریعتر گل خورده را جبران کنند در دقیقه 6 فرصتی به دست آوردند ولی سولر پاس رو به عقب مسی را از دست داد. اما در دقیقه 10 تروا یک فرصت عالی دیگر به دست آورد. کرنر ارسالی بازیکنان این تیم در حالی به ماما بالده رسید که هیچکس او را مهار نکرده بود اما ضربه سر او از کنار دروازه بیرون رفت.

در دقیقه 19 سرخیو راموس شوتی سنگین از راه دور شلیک کرد اما دروازه‌بان تروا با هوشیاری توپ را دفع کرد. در دقیقه 22 هم نیمار شوت کات‌داری از راه دور شلیک کرد که از کنار دروازه تروا بیرون رفت.

اما در دقیقه 24 پی‌اس‌جی بالاخره موفق شد دروازه حریف را باز کند. نیمار که بیرون از محوطه جریمه توپ را از ویتینا دریافت کرده بود حرکت سریع کارلوس سولر را تشخیص داد و با یک پاس چیپ عالی توپ را به او رساند. سولر توپ را درون محوطه جریمه دریافت کرد، دروازه‌بان تروا را جا گذاشت و دروازه خالی را باز کرد تا کار به تساوی کشیده شود.

1757801
1757802
1757803

در دقیقه 40 پاریسی‌ها فرصت دیگری به دست آوردند اما گالون، دروازه‌بان تروا، با دو مهار عالی مانع از باز شدن دروازه‌اش شد. نیمار ضربه آزادی که به دست آورده بود را به سمت دروازه او شلیک کرد که گالون با کف دست دفع کرد. توپ برگشتی به موکیله رسید اما گالون از زمین برخاست و در دومین مهار پیاپی موفق شد این فرصت را از پاریسی‌ها بگیرد. او در دقیقه 41 هم ضربه سر لیونل مسی را دفع کرد. نیمه اول با تساوی 1-1 دو تیم به پایان رسید.

تروا و ماما بالده بار دیگر در دقایق اولیه نیمه دوم، درست مثل اوایل نیمه اول، به گل رسیدند تا پاریسی‌ها را شوکه کنند. اودوبر توپ را از سمت چپ دریافت کرده و دریبل‌زنان پیشروی کرد و سانتری کم‌ارتفاع ارسال کرد. بالده توپ را به زیبایی کنترل کرد و با یک چرخش زیبا و شلیک دقیق دومین گل خودش و تیمش را وارد دروازه پی‌اس‌جی کرد.

1757804

اما بازگشت استثنایی پاری سن ژرمن بلافاصله کلید خورد. در دقیقه 55 راموس موفق شد مسی را در حاشیه محوطه جریمه پیدا کند. او که در فضای خالی حضور داشت با یک شوت پای چپ کات‌دار گل زیبایی به ثمر رساند تا بازی بار دیگر با نتیجه مساوی دنبال شود.

1757805
1757806

ده دقیقه بعد پاریسی‌ها موفق شدند برای اولین بار در این بازی از تروا پیش بیفتند. مسی در میانه میدان صاحب توپ شد و بدون مزاحمت موفق شد توپ را به نیمار که استارت زده بود برساند. نیمار با یک شوت زیبا دروازه گالون را باز کرد تا بازی 3-2 ادامه پیدا کند.

1757807
1757808
1757809

در دقیقه 75 پاری سن ژرمن صاحب یک پنالتی شد. کارلوس زولر از اشتباه مدافعین و دروازه‌بان تروا استفاده کرد و توپ را دزدید. گالون که سعی می‌کرد توپ را مهار کند به جای توپ سولر را سرنگون کرد تا داور در سوت خود دمیده و نقطه پنالتی را نشان بدهد. کیلیان امباپه پشت ضربه پنالتی ایستاد و با شوتی محکم به گوشه بالای دروازه نتیجه بازی را 4-2 به سود پی‌اس‌جی کرد.

1757810

درحالیکه در دقایق بعدی هم پاری سن ژرمن به حمله به دروازه تروا ادامه می‌داد در دقیقه 88 تیم مهمان بود که روی یک کرنر به گل رسید. کرنر ارسالی لوپز را بازیکنان پی‌اس‌جی دفع نکردند تا توپ به ریپارت تعویضی برسد و پاس او با ضربه سر آنته پالاورسا وارد دروازه دوناروما شود.

در نهایت بازی با پیروزی 4-3 پاری سن ژرمن به پایان رسید تا شاگردان کریستوف گالتیه به لطف درخشش مثلث مرگبار خود، مسی، نیمار و امباپه در این بازی دشوار به پیروزی برسند.

دیدگاه‌ها