کد خبر : 1850778 | 07 آبان 1401 ساعت 20:40 | 21.8K بازدید | 10 دیدگاه

سیدحسین هم جام می‌خواهد، هم جام جهانی

کاپیتان استقلال و نبرد در دو جبهه بزرگ

کاپیتان استقلال این روزها شرایط ویژه‌ای را تجربه می‌کند؛ او امیدوار است تیمش قهرمان سوپرجام شود و همراه تیم ملی به جام جهانی برود.

کاپیتان استقلال و نبرد در دو جبهه بزرگ

به گزارش "ورزش سه"،‌ سیدحسین حسینی با عملکرد خوب خودش در دیدار با هوادار موفق شد در یک مسابقه دیگر از لیگ برتر هم دروازه‌اش را بسته نگه دارد، ششمین کلین شیت فصل را به نام خود ثبت کند.

مرد شماره یک استقلال که حالا پای ثابت اردوهای تیم ملی است، یکی از نفرات مد نظر کارلوس کی روش برای حضور در جام جهانی است. او البته قبل از حضور در اردوی تیم ملی یک ماموریت دیگر هم دارد؛ اینکه به عنوان باتجربه ترین بازیکن استقلال روحیه سایر نفرات را بالا نگه دارد و در دیدار سوپرجام تیمش را به سوی برد و کسب جام قهرمانی راهنمایی کند.

حسینی انگیزه زیادی برای برد استقلال مقابل نساجی دارد؛ قهرمانی آبی‌ها در سوپرجام باعث می‌شود سیدحسین برای اولین بار جام قهرمانی استقلال روی دست او بالا برود و این یک اتفاق هیجان‌انگیز برای دروازه بان شماره یک آبی ها است.

این دروازه‌بان باتجربه امیدوار است رویاهایش برای کسب اولین جام به عنوان کاپیتان محقق شود و با خیال آسوده تری به اردوی تیم ملی برود. حضور در جام جهانی دیگر رویایی است که حسینی از ماه‌ها قبل برای تحقق آن تلاش کرده وحالا با عملکرد مطلوبی که درون دروازه استقلال و به ویژه دیدار دوستانه ایران مقابل سنگال رقم زده شانس بالایی برای قرار گرفتن نامش در لیست نهایی مسافران قطر دارد.

1757814

دیدگاه‌ها