کد خبر : 1850787 | 07 آبان 1401 ساعت 21:36 | 19.8K بازدید | 8 دیدگاه

ناکامی دوباره سیمئونه در وقت اضافه

کابوس دقیقه ۹۹ اتلتیکو را رها نمی‌کند!

اتلتیکو مادرید پس از ناکامی در لیگ قهرمانان اروپا، به یک شکست ناباورانه مقابل کادیز تن داد.

کابوس دقیقه ۹۹ اتلتیکو را رها نمی‌کند!

به گزارش "ورزش سه" اتلتیکو مادرید بعد از توقف مقابل بایر لورکوزن در دیدار خانگی در متروپولیتانو در تلاش بود تا با پیروزی در لیگ داخلی کمی آلام حذف از چمپیونزلیگ را تسکین دهد.

شاگردان سیمئونه اما در نخستین دقیقه مسابقه دروازه اوبلاک را توسط تئو بونگوندا بازشده دیدند. هشت شوت به سمت دروازه و سه شوت در چارچوب قرمزوسفید پوشان مادرید اما برای باز کردن دروازه کادیز رده هجدهمی کافی نبود تا سرجیو یک تیم برنده را در رختکن کوچ کند.

در نیمه دوم مسابقه باز هم این مادریدی‌ها بودند که با بیشتر کردن فشار حملات به دنبال گل مساوی بودند. تعویض گریزمان و ژائو فلیکس و حضور این دو عنصر تهاجمی در بازی با وجود اینکه به حملات تیم سیمئونه جان داده بود، در نتیجه بی‌ثمر بود تا اینکه الکس فرناندز در یک غافلگیری محض فاصله را به دو گل رساند.

1757831

دومین ناکامی پیاپیی در یک هفته سخت بازیکنان اتلتیکو را به سمت دروازه لدسما می‌کشاند تا اینکه ژائو فلیکس با دو گل در دقایق ۸۵ و ۸۹ رگه‌های امید در تیم رده سوم جدول را زنده کرد.

اعلام هشت دقیقه زمان اضافه برای بازی به مانند شروع یک رقابت دیگر بود و همین موضوع کافی بود تا سیمئونه بار دیگر با حرکات معروفش سعی در تهییج تیم تحت هدایتش داشته باشد.

1757832

درحالی که فلیکس می‌توانست با ضربه سر روی توپ ارسالی از سمت راست خط دفاعی با یک هت‌تریک بیادماندنی تیمش را به پیروزی برساند،  نحسی دقیقه ۹۹ برای اتلتیکو مادرید در هفته گذشته تکمیل شد و بعد از خراب‌کردن پنالتی در مقابل لورکوزن، این بار روبن سوبرینو با جایگیری در نقطه کور مدافعین اتلتیکو، درست روی تیر دوم، گل پیروزی‌بخش کادیز را وارد دروازه اوبلاک کرد تا حاضرین در استادیوم رامون ده‌کارنزا سر از پا نشناسند‌.

به این ترتیب اتلتیکو با این شکست ۲۳ امتیازی باقی ماند تا با پیروزی سوسیه‌داد در بازی این هفته خودش سقوط به رده چهارم در انتظار آنها باشد.

1757833

دیدگاه‌ها