کد خبر : 1850793 | 07 آبان 1401 ساعت 22:21 | 14.7K بازدید | 13 دیدگاه

جای خالی لوا این‌طور پر شد: در بایرن همه گل می‌زنند

بایرن مونیخ امشب در حالی موفق شد ماینتس را 6-2 شکست دهد که هر کدام از 6 گل این تیم توسط 6 بازیکن متفاوت به ثمر رسید.

جای خالی لوا این‌طور پر شد: در بایرن همه گل می‌زنند

به گزارش "ورزش سه"، امسال تابستان زمانی که مشخص شد انتقال روبرت لواندوفسکی به بارسلونا قطعی است هواداران بایرن مونیخ و مدیران این باشگاه نگران بودند که از دست دادن مهاجم اول تیم‌شان که سالها بار اصلی گلزنی را یک‌تنه به دوش می‌کشید ممکن است برای باواریایی‌ها در این فصل گران تمام شود.

1757849

شاید یکی از علت‌های مخالفت‌های طولانی‌مدت و جدی مدیران باشگاه با جدایی لواندوفسکی و کمپین رسانه‌ای هواداران علیه این مهاجم لهستانی همین نگرانی بابت شرایط خط حمله بایرن بدون حضور لوا بود.

اما هر چه از شروع فصل گذشت این نگرانی‌ها کمتر شد. با اینکه بایرنی‌ها ابتدا امیدوار بودند خرید جدیدشان از لیورپول، سادیو مانه، بتواند جای خالی لواندوفسکی را پر کند ولی با گذشت چند هفته از شروع فصل مشخص شد که تیم یولیان ناگلزمان دیگر به یک ماشین گلزنی نیاز ندارد.

دیدار امشب بایرن مونیخ و ماینتس بهترین اثبات برای این فرضیه بود. باواریایی‌ها در آلیانز آرنا موفق شدند شش بار دروازه ماینتس را باز کنند و هر شش گل توسط بازیکنانی متفاوت به ثمر رسید.

1757850

سرژ گنابری در دقیقه 5، جمال موسیالا در دقیقه 28 و سادیو مانه در دقیقه 43 سه گل برای بایرن در نیمه اول به ثمر رساندند. در نیمه دوم هم سهم گلزنی باواریایی‌ها به گورتزکا در دقیقه 58، ماتیس تل در دقیقه 79 و چوپو موتینگ در دقیقه 86 رسید.

1757851
1757852

یولیان ناگلزمان در پایان بازی به این موضوع اشاره کرد و به خبرنگاران گفت:" اینکه چند بازیکن در یک بازی گل بزنند همیشه خوشحال‌کننده است. چون باعث می‌شود بازیکنان اعتماد به نفس پیدا کنند. بازیکنان تعویضی ما هم خیلی خوب کار کردند. پاوارد که می‌توانست از ابتدا به میدان برود و رایان گراونبرخ و ماتیس تل و سابیتزر و کینگزلی کومان. اینکه ذخیره‌ها هم اینقدر خوب کار می‌کنند حرفهای زیادی برای گفتن دارد و نشان می‌دهد شرایط تیم ما چگونه است".

دیدگاه‌ها