کد خبر : 1850795 | 07 آبان 1401 ساعت 22:37 | 15.5K بازدید | 10 دیدگاه

گالتیه: نمی‌شود در هر بازی برای برد 4 گل زد

کریستوف گالتیه، سرمربی پی‌اس‌جی، بعد از پیروزی 4-3 تیمش مقابل تروا از عملکرد بازیکنان خود در فاز دفاعی راضی نبود.

گالتیه: نمی‌شود در هر بازی برای برد 4 گل زد

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن امشب در خانه‌اش در مقابل تروا به لطف درخشش لیونل مسی، نیمار و کیلیان امباپه موفق شد حریف را 4-3 شکست دهد.

اما پاریسی‌ها فضای زیادی در اختیار بازیکنان تروا گذاشتند و به همین علت بود که سه گل دریافت کردند. کریستوف گالتیه، سرمربی پی‌اس‌جی، در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی به این موضوع اشاره کرد و گفت از عملکرد دفاعی تیمش راضی نیست.

گالتیه در این بازی از دفاع چهار نفره استفاده کرده و هواداران پی‌اس‌جی شاهد بازگشت پرنسل کیمپمبه به خط دفاعی تیم‌شان بودند. با اینحال برنامه‌های گالتیه در فاز دفاعی موفق نبود. او در پایان بازی به خبرنگاران گفت:

1757868

کاملا باز بازی کردیم؛ نباید اینطور دفاع کرد
تیم ما از همان دقیقه اول خیلی نامتعادل بود. وقتی می‌خواستیم پرس از زمین حریف را انجام بدهیم موفق نبودیم و به ندرت توانستیم توپ‌گیری کنیم. در همه دوئل‌ها هم می‌باختیم. اشتباهات‌مان خیلی زیاد بود که نباید باشد. خیلی باز کار می‌کردیم و فضا می‌دادیم که نباید اینطور باشد. باید این مشکل را حل کنیم و وقت بیشتری روی آن بگذاریم.

درخشش در حمله را با ضعف دفاعی خنثی کردیم
اگر هر دفعه مجبور بشوید برای پیروزی چهار گل بزنید در نهایت به مشکل برخواهید خورد. چون در حمله موفق بودیم دفاع را رها کردیم و اجازه دادیم حریف هر کار خواست بکند.

دیدگاه‌ها