کد خبر : 1850797 | 07 آبان 1401 ساعت 23:15 | 6K بازدید | 5 دیدگاه

آلگری: برای عبور از بحران نیازمند جنون سالم هستیم!

ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس، بعد از پیروزی 1-0 تیمش مقابل لچه در یک کنفرانس خبری شرکت کرد.

آلگری: برای عبور از بحران نیازمند جنون سالم هستیم!

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس که بعد از حذف شدن از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا و شروع ضعیف در فصل جاری با انتقادهای زیادی مواجه است امشب در یک بازی خارج از خانه به مصاف لچه رفت و موفق شد این تیم را 1-0 شکست دهد.

با اینکه یوونتوس تعداد زیادی از بازیکنان اصلی خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت ولی بازیکنان جوان‌تر بیانکونری که به جای آنها وارد میدان شده بودند در نهایت توانستند سه امتیاز این بازی را برای تیم‌شان به دست بیاورند. آلگری که کمپین گسترده‌ای برای اخراج او از نیمکت یوونتوس به راه افتاده در پایان بازی در گفتگو با خبرنگاران گفت:

1757872

عملکرد یوونتوس در بازی مقابل لچه
بچه‌ها خوب بازی کردند و شاهد یک مسابقه خوب بودیم. ما البته می‌توانستیم زودتر به گل برسیم. از نظر تاکتیکی خوب بودیم. در نیمه دوم فرصتهای مهمی داشتیم. بعد از شکست بدی که در لیسبون داشتیم پیروزی در این بازی مهم بود.

گلزن جوان یوونتوس در بازی امشب
فاگیولی بازیکن خیلی باکیفیتی است. او باید کمی عقب‌تر بازی کند چون تکنیک خوبی دارد و شوتهایش هم درجه‌یک است. او امشب عالی بود. رویهم‌رفته همه بچه‌ها خوب بودند و شایستگی این پیروزی را داشتند.

انتقادها از آلگری و درخواست‌ها برای اخراج او
در فوتبال هم مثل زندگی وقتی زمین می‌خورید باید بلند شوید و ادامه بدهید. مهم شجاعت داشتن است. وقتی اوضاع به هم می‌ریزد برای برون‌رفت از شرایط بغرنج به نوعی دیوانگی نیاز دارید؛ یک نوع جنون سالم. وقتی شرایط خوب است همه خوب هستند. ولی وقتی اوضاع به هم می‌ریزد باید بتوانید به بهترین شکل ممکن مقابل طوفان بایستید. کاری که ما امروز انجام دادیم.

1757873

دیدگاه‌ها