کد خبر : 1850798 | 07 آبان 1401 ساعت 23:31 | 169.9K بازدید | 20 دیدگاه

رونالدو سالن بدنسازی را باخت: سلطان جدید برزیلی است

کریستیانو رونالدو که از طرف هم‌تیمی‌هایش در منچستر یونایتد به "سلطان سالن بدنسازی" ملقب شده بود حالا این لقب را به یکی از ستاره‌های تازه‌وارد این تیم واگذار کرده است.

رونالدو سالن بدنسازی را باخت: سلطان جدید برزیلی است

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو علاوه بر مهارت و تکنیک فوتبالی به خاطر فیزیک بدنی فو‌ق‌العاده‌اش هم مشهور است و عکس‌های او با عضلات آماده در موقعیت‌های مختلف بارها دیده شده است.

از زمان بازگشت کریستیانو به منچستریونایتد او در سالن بدنسازی این باشگاه باعث حیرت هم‌تیمی‌هایش می‌شد و به همین علت آنها لقب "سلطان سالن بدنسازی" را به ستاره پرتغالی تیم‌شان داده بودند. گفته می‌شود رونالدو هر بار برای حرکت اسکات و پرس پاهایش از وزنه 250 کیلوگرمی استفاده می‌کند و هر حرکت را با تکرارهای 30تایی انجام می‌دهد.

1757877

اما حالا از درون باشگاه منچستریونایتد خبر می‌رسد که این روزها رونالدو لقب خود را به یک ستاره جدید واگذار کرده است. فوتبالیست پرقدرتی که امسال تابستان از رئال مادرید به یونایتد پیوست: کاسیمرو.

گزارش‌ها حاکی است کاسمیرو در حرکت اسکات پا از وزنه 300 کیلوگرمی استفاده می‌کند. آماری که حیرت بازیکنان یونایتد را به دنبال داشته و باعث شده لقب "سلطان سالن بدنسازی" به او تعلق بگیرد.

1757878

روزنامه دیلی‌میل به نقل از منابع درون باشگاه نوشت:" رونالدو به آمادگی بدنی‌اش خیلی افتخار می‌کند و به خصوص به عضلات پاهایش. کمتر بازیکنی می‌تواند با وزنه‌ها و تکرارهای کریستیانو کار کند. البته کریس خیلی اهل پرس سینه روی نیمکت نیست و بیشتر روی پاها تمرکز دارد.

اما حالا او یک رقیب جدی پیدا کرده؛ کاسمیرو. کاسمیرو جثه خیلی بزرگی ندارد ولی مثل گاو نر پرقدرت است و می‌تواند به راحتی با وزنه 300 کیلوگرمی اسکات بزند".

دیدگاه‌ها