کد خبر : 1850805 | 08 آبان 1401 ساعت 00:53 | 27.3K بازدید | 61 دیدگاه

والنسیا 0-1 بارسا: با لوا مدعی قهرمانی بمانید

بارسلونا در دیداری خارج از خانه موفق شد با نتیجه 1-0 والنسیا را شکست بدهد.

والنسیا 0-1 بارسا: با لوا مدعی قهرمانی بمانید

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان ژاوی که چند روز قبل از لیگ قهرمانان حذف شدند، امشب در لالیگا تا آخرین ثانیه ها برای رسیدن به گل پیروزی منتظر ماندند تا اینکه روبرت لواندوفسکی سه امتیاز بازی را نصیب این تیم کرد.

والنسیا بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقیقه 1، پاس ادینسون کاوانی، ساموئل لینو را صاحب موقعیت کرد اما ضربه او را مارک آندره تراشتگن مهار کرد.
سه دقیقه بعد، روی اشتباه گیورگی مامارداشویلی، دروازه بان گرجستانی والنسیا، پدری صاحب توپ شد و بلافاصله فرانکی دی یونگ را پشت محوطه جریمه صاحب موقعیت کرد اما او به جای شوتزنی، تصمیم گرفت آنسو فاتی را صاحب توپ کند ولی مدافعان حریف اجازه کار را به او ندادند. 
در ادامه بازی متعادل دنبال شد تا اینکه در دقیقه 13، پدری با یک پاس خوب، فاتی را صاحب موقعیت کرد اما ضربه او دقیقا به جایی رفت که مامارداشویلی حضور داشت.
برتری بارسا ادامه پیدا کرد و در دقیقه 23 بود که روی ارسال پدری، روبرت لواندوفسکی توپ را به خوبی کنترل کرد و سپس فاتی را صاحب موقعیت کرد و او هم توانست دروازه میزبان را باز کند اما داور به دلیل آفساید این گل را نپذیرفت.
پس از این بازی متعادل دنبال شد و حملات دو تیم به موقعیت ویژه ای منجر نشد تا اینکه در دقیقه 41، روی حرکت خوب جاستین کلایورت، این دیمیتری فولکیه بود که می توانست صاحب موقعیت شود اما حضور به موقع ژول کنده این فرصت را از او گرفت.

1757907

سه دقیقه بعد چیزی نمانده بود که بارسا به گل برسد اما ضربه لواندوفسکی روی ارسال جوردی آلبا به تیر دروازه والنسیا برخورد کرد و این فرصت هم از دست رفت تا نیمه اول بدون گل به پایان برسد.
نیمه دوم را والنسیا بهتر آغاز کرد و در دقیقه 50، روی ارسال کوره‌آ، این لینو بود که صاحب موقعیت شد و دروازه بارسا را باز کرد اما داور بعد از استفاده از VAR، این گل را به دلیل خطای هند پیش از به ثمر رسیدن گل نپذیرفت.
در ادامه این بازیکنان بارسلونا بودند که ابتکار عمل را در دست گرفتند و در دقیقه 66، روی ارسال آلبا، رافینیا می توانست کار را تمام کند اما حضور به موقع خوزه گایا، این فرصت را از او گرفت.
تلاش دو تیم ادامه پیدا کرد و هر یک صاحب یکی دو موقعیت خوب دیگر شدند که نتوانستند از آن استفاده کنند. اما در حالی که به نظر می رسید بازی با تساوی بدون گل به پایان خواهد رسید، بارسا در سومین دقیقه از وقت های تلف شده به گل برتری رسید. 
روی ارسال رافینیا از سمت راست بود که لواندوفسکی روی تیر دوم صاحب موقعیت شد و با یک ضربه دقیق کار را تمام کرد تا بارسا در این دیدار دشوار به برتری 1-0 برسد.

1757908

دیدگاه‌ها