کد خبر : 1850813 | 08 آبان 1401 ساعت 07:54 | 20.1K بازدید | 1 دیدگاه

ملاقات دوباره فخیم با مس به دور برگشت موکول شد

مهم‌ترین خرید نیم فصل، غایب ال‌کلاسیکوی آخر هفته

کاپیتان سابق تیم مس سونگون راهی تیم گیتی‌پسند، رقیب مستقیم این تیم در راه قهرمانی شد.

مهم‌ترین خرید نیم فصل، غایب ال‌کلاسیکوی آخر هفته

به گزارش "ورزش سه"، فرهاد فخیم بعد از توافق با باشگاه مس سونگون ورزقان هفته گذشته قرارداد خود را فسخ کرد. این جدایی غیرمنتظره در شرایطی صورت گرفت که هنوز نیم فصل اول لیگ برتر به پایان نرسیده است. کاپیتان مس اما به عنوان بازیکن آزاد، مشکلی برای انتخاب تیم جدید و عقد قرارداد نداشت؛ انتخاب او یک انتخاب بسیار ویژه بود.

فخیم بعد از جدایی از مس سونگون چند پیشنهاد دریافت کرد که از میان آنها، گیتی پسند را انتخاب و راهی تیمی شد که در کورس قهرمانی با تیم سابق او رقابت می کند. جالب اینجاست که مس و گیتی همین هفته در اصفهان در تقابلی شش امتیازی به مصاف هم خواهند رفت ولی فخیم که تا پایان نیم فصل نمی تواند تیم جدیدش را همراهی کند، غایب بزرگ این دیدار خواهد بود.

این بازیکن کهنه‌کار سابقه قهرمانی در لیگ برتر با تیم های دبیری و مس سونگون را دارد. او همچنین با مس، فاتح لیگ قهرمانان آسیا نیز شده است. فخیم اینک در شرایطی پیراهن گیتی پسند را به تن کرده که این تیم با 26 امتیاز، پایین تر از مسِ 30 امتیازی، در مکان دوم جدول رده بندی لیگ برتر فوتسال ایران حضور دارد.

ملاقات فخیم با تیم سابقش به دیدار برگشت مس سونگون و گیتی‌پسند موکول شده، جایی که در هفته‌های پایانی لیگ برتر، اوج هیجان را در تقابل این دو تیم در تبریز شاهد خواهیم بود که احتمالا تاثیر بسیار زیادی در تعیین قهرمان فصل داشته باشد.

دیدگاه‌ها