کد خبر : 1850832 | 08 آبان 1401 ساعت 09:49 | 4.5K بازدید | 3 دیدگاه

انتخاب سرمربی امید، بماند برای بعد!

در نشست دیروز اعضای هیئت رییسه فدراسیون فوتبال در مورد انتخاب سرمربی تیم امید تصمیم‌گیری نشد و به نظر می‌رسد این انتخاب مهم به نشست بعدی موکول شده است.

انتخاب سرمربی امید، بماند برای بعد!

به گزارش "ورزش سه"، اگر چه صحبت از حضور غلامرضا عنایتی در راس کادر فنی تیم امید است، مربی‌ای که فصل گذشته عملکرد خوبی در تیم هوادار داشت اما هنوز کمیته جوانان و کمیته فنی گزینه نهایی خود را به اعضای هیئت رییسه معرفی نکرده‌اند، چراکه در این صورت، دیروز اعضای هیئت رییسه در این‌باره بحث کرده و نظر نهایی خود را اعلام می‌کردند؛ همان‌طور که تصمیم گرفتند آزمون، سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان باقی بماند.

بر اساس آیین‌نامه، کمیته جوانان که ریاست آن بر عهده میرشاد ماجدی است، باید گزینه‌های خود برای هدایت تیم امید را به کمیته فنی معرفی کند و این کمیته هم بعد از بررسی سوابق مربیان معرفی شده اسامی آنها را به اعضای هیئت رییسه فدراسیون فوتبال خواهد داد و در نشست هیئت رییسه تصمیم‌گیری خواهد شد. به نظر می‌رسد که تاکنون چنین فرآیندی انجام نشده است و به همین خاطر در نشست روز گذشته در مورد تیم امید صحبتی به میان نیامد.

تیم امید شهریور ماه آینده باید در مسابقات مقدماتی المپیک 2024 شرکت کند و از آنجایی که نزدیک به یک سال به شروع این مسابقات باقی مانده، فعلا فدراسیون فوتبال عجله‌ای برای انتخاب مربی تیم امید ندارد! هر چند در اردوی قبلی تیم امید مشخص شد که باشگاه‌ها در روزهای غیر فیفا به این تیم بازیکن نمی‌دهند و بهتر است تیم امید برای برگزاری تمرینات تنها در فیفادی برنامه‌ریزی کند. در این صورت بهتر بود در این برهه از زمان سرمربی تیم امید مشخص می شد، تا این تیم از فرصت آبان و تعطیلی مسابقات لیگ برتر به بهانه جام جهانی سود می‌برد.

دیدگاه‌ها