کد خبر : 1850833 | 08 آبان 1401 ساعت 09:53 | 14.7K بازدید | 14 دیدگاه

ژاوی: به خاطر حذف از لیگ قهرمانان عصبی بودیم

ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، می‌گوید تیمش تحت تاثیر حذف از لیگ قهرمانان به مصاف والنسیا رفته است.

ژاوی: به خاطر حذف از لیگ قهرمانان عصبی بودیم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته دوازدهم لالیگا به مصاف والنسیا رفت و با نتیجه 0-1 برابر این تیم پیروز شد. 
دو تیم فرصت‌هایی برای گلزنی در این بازی داشتند اما این بارسا بود که توانست در دقیقه چهارم وقت‌های تلف شده و در حالی که چیزی به پایان این دیدار باقی نمانده بود دروازه حریف را باز کند و سه امتیاز حساس این بازی را به دست آورد. 
ژاوی، پس از پایان این بازی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:« این پیروزی بسیار مهمی بود. تقریبا در لحظات پایانی برنده شدیم. دست از باوری که داشتیم نکشیدیم. عصبی بودیم چون حذف از لیگ قهرمانان روی ما تاثیر گذاشته بود. شرایط در نیمه دوم دشوارتر شد. تصمیم‌گیری بازیکنان بد بود و همه این اتفاقات نتیجه عصبی بودن ما بود.»

1757013

سرمربی بارسا با تمجید از عملکرد بازیکنانش گفت:«ما از والنسیا بهتر بازی کردیم و شایسته پیروزی بودیم. بازی بسیار خوبی بود. ما نتوانستیم فوق‌العاده ظاهر شویم اما سه امتیاز حساسی را به دست آوردیم. این بازی بسیار پرفشار بود و والنسیا تیمی هجومی و قدرتمند به حساب می‌آید اما امروز دفاعی‌تر از همیشه ظاهر شد.»
او با ابراز خوشحالی از برد در این بازی اضافه کرد:« این نتیجه برای تیم بسیار مهم بود. ما شایسته بودیم، تلاش کردیم، کار کردیم و پاداش مهمی را برای این تلاش دریافت کردیم. امشب به عنوان صدرنشین می‌خوابیم. ما به دنبال ایجاد فشار روی رئال مادرید هستیم.»
این مربی کاتالان درباره تک گل تیمش ادامه داد:« این گل روی کیفیت روبرت لواندوفسکی به ثمر رسید. او توانست تعیین‌کننده باشد. با این حال، باید از این هم بهتر شویم. ما باید تصمیمات بهتری بگیریم. این بازی ممکن بود مساوی شود و در این صورت واقعا بد بود. شرایط نباید به این شکل باشد. ما بسیار پیشرفت کردیم.»

 

دیدگاه‌ها