کد خبر : 1850843 | 08 آبان 1401 ساعت 10:42 | 4.7K بازدید | 3 دیدگاه

تعطیلی لیگ به نفع ما خواهد بود

مهدی مؤمنی: اصلا به سقوط فکر نمی‌کنیم!

باتجربه‌ترین بازیکن ملوان در لیگ بیست و دوم معتقد است اعضای این تیم دغدغه‌ای بابت سقوط ملوان ندارند.

مهدی مؤمنی: اصلا به سقوط فکر نمی‌کنیم!

به گزارش "ورزش سه" مهدی مومنی، مهاجم سابق استقلال خوزستان که در مقطعی از لیگ پانزدهم در استقلال تهران هم حضور داشت، این روزها در ملوان بندرانزلی زیر نظر مازیار زارع به فوتبالش ادامه می‌دهد.

تساوی قابل قبول ملوان در خانه تراکتور نتیجه‌ای بود که می‌تواند قوی سپید انزلی و هوادارانش را به حضور در رتبه‌های بهتر لیگ امیدوار کند. در ادامه گفتگوی این بازیکن با روزنامه ایران ورزشی را می‌خوانید:

*شرایط تیم‌تان در چند بازی اخیر را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

- در چند بازی اخیر نمایش خوبی از خودمان ارائه کردیم اما موفق به کسب نتیجه مطلوب نشدیم. یکی از دلایل این موضوع جوان بودن و کم تجربگی تیم در سال اول حضورش در لیگ برتر است. البته این موضوع طبیعی است. چراکه شرایط بازی کردن در لیگ برتر تفاوت بسیاری با لیگ آزادگان دارد. به هرحال هرچه از زمان مسابقات بگذرد بازیکنان تیم خودشان را با شرایط لیگ برتر وفق می‌دهند و با اعتماد به نفس بیشتری در مسابقات حاضر می‌شوند. اتفاقی که می‌تواند تیم ما را تا نیمه‌های اول جدول بالا ببرد. باید به این نکته هم اشاره کنم که شرایط حاکم بر لیگ برتر و بازیکنان حاضر در این رقابت‌ها شرایط را برای کسب نتیجه برای تیم‌های تازه صعود کرده سخت می‌کند.

* تیم شما چه برنامه‌ای برای تعطیلات طولانی جام جهانی دارد؟

- تا به امروز چیزی در این باره به ما گفته نشده است حتی اگر برنامه‌ای هم وجود داشته باشد ما اطلاعی از آن نداریم.

* آیا نبود تماشاگران در استادیوم تأثیری روی نتایج ملوان می‌گذارد؟

- صد درصد شرایط ملوان با حضور تماشاگران در بازی‌های خانگی متفاوت‌تر خواهد بود. به نوعی می‌توان گفت حریفان ما با حضور تماشاگران‌مان در ورزشگاه کار سختی مقابل ما دارند. باید به این نکته هم اشاره کنم که از قدیم ملوان با تماشاگرانش معروف بوده است و حضور آنها روی شرایط بازی و تیم تأثیر بسیاری می‌گذارد.

* ملوان در انتهای فصل در لیگ برتر می‌ماند؟

- صد درصد. تمام هدف ما هم همین است و بازیکنان برای رسیدن به این هدف تلاش می‌کنند. همان‌طور که گفتم تیم ما جوان و کم تجربه است اما تمام تلاش‌مان را برای ماندن ملوان در لیگ برتر انجام می‌دهیم. مطمئن هستم شرایط ما پس از تعطیلات و آغاز مجدد لیگ با آنچه امروز شاهد آن هستیم متفاوت خواهد بود.

* نظرتان درباره تعطیلات پیش آمده به واسطه حضور تیم ملی در جام جهانی چیست؟

- این تعطیلات بلند‌مدت کمک بسیاری به ما می‌کند. تیم جوان ما می‌تواند با استفاده از این زمان اعتماد به نفس از دست رفته خودش را به دست آورد و با انجام تمرینات منظم در طول این مدت خودمان را برای کسب نتیجه مطلوب آماده کنیم. اتفاقی که با آن می‌توانیم امید‌ها را برای کسب نتیجه مطلوب در ادامه مسابقات آماده کنیم.

* پیش‌بینی شما از بازی با فولاد چیست؟

- یک بازی معوقه مقابل فولاد داریم که کسب نتیجه در آن می‌تواند اوضاع تیم‌مان را در جدول بهتر کند. البته ما هم کار سختی برای پیروزی در این مسابقه داریم چراکه فولاد از بهترین بازیکنان لیگ و یکی از بهترین مربیان ایران بهره می‌برد. البته آنها هم به پیروزی در این مسابقه برای بهتر شدن شرایط‌شان نیاز دارند. اما ما هم در خانه خودمان بازی می‌کنیم و حریفان کار سختی در انزلی دارند. نکته‌ای که ما را برای کسب نتیجه امیدوار نگه می‌دارد. پیروزی در این بازی به ما کمک می‌کند، ضمن اینکه شرایط‌مان در جدول بهتر می‌شود. بازیکنان هم با اعتماد به نفس بیشتر تمرینات آماده‌سازی برای حضور در ادامه مسابقات را پیگیری می‌کنند.

* چقدر به بقای ملوان در لیگ برتر امید دارید؟

- امید زیادی داریم. اگر شما نتایج بازی‌های ما در این فصل را بررسی کنید متوجه عملکرد خوب ما می‌شوید. ما در این فصل به غیر از بازی با استقلال در بسیاری از مسابقات با کمترین اختلاف گل نتیجه را به حریفان‌مان واگذار کردیم، ضمن اینکه اصلاً به سقوط فکر نمی‌کنیم

دیدگاه‌ها