کد خبر : 1850849 | 08 آبان 1401 ساعت 10:59 | 6.8K بازدید | 2 دیدگاه

مصدومیت کاوانی: اضطراب در آستانه جام جهانی

ادینسون کاوانی، ستاره والنسیا، شب گذشته به دلیل مصدومیت در دقایق ابتدایی بازی با بارسا از ترکیب تیمش خارج شد.

مصدومیت کاوانی: اضطراب در آستانه جام جهانی

به گزارش "ورزش سه"، والنسیا شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته دوازدهم لالیگا در ورزشگاه مستایا میزبان بارسلونا بود و با نتیجه 0-1 برابر این تیم شکست خورد. 
این بازی تا دقایق پایانی با تساوی بدون گل دنبال می‌شد و در حالی که به نظر می‌رسید دو تیم به تقسیم امتیازات رضایت داده‌اند اما شرایط به شکل دیگری پیش رفت و روبرت لواندوفسکی توانست ارزش و اهمیتش را در دقایق پایانی نشان دهد و گل پیروزی‌بخش تیمش را در وقت تلف شده وارد دروازه حریف کند. 
یکی از اتفاقاتی که شاید بیشترین آسیب را به تیم جنارو گتوزو در این بازی زد، تعویض زودهنگام کاوانی بود که دیگر نمی‌توانست به خاطر مصدومیت به حضورش در میدان ادامه دهد. 

1757976
این بازیکن اروگوئه‌ای در دقیقه 17 این بازی به خاطر شدت دردی که داشت دیگر قادر به ادامه کار نبود و از کادر فنی خواست که او را از زمین بازی بیرون ببرند. 
این بازیکن در فهرست 55 نفره ابتدایی اعلام شده از سوی تیم دیه‌گو آلونسو، سرمربی تیم ملی اروگوئه، به فیفا برای حضور در جام جهانی 2022 قطر حضور دارد و مصدومیتش ممکن است شرایط را برای حضور او در این رقابت‌ها دشوار کند. 
با این حال، باشگاه والنسیا اعلام کرده است که امروز آزمایش‌های کامل و نهایی از این بازیکن به عمل خواهد آمد تا مشخص شود که شرایط او به چه صورت است و آیا مصدومیتش جدی است یا خیر.

 

دیدگاه‌ها