کد خبر : 1850859 | 08 آبان 1401 ساعت 11:38 | 11.7K بازدید | 3 دیدگاه

گتوزو و نمایش پرحرارتی که نتیجه نداد! (عکس)

گنارو گتوزو، سرمربی والنسیا، در دیدار شب گذشته مقابل بارسا 90 دقیقه پرهیجان را در کنار زمین سپری کرد اما در نهایت تیمش دست خالی زمین را ترک کرد.

گتوزو و نمایش پرحرارتی که نتیجه نداد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، گنارو گتوزو در طول دوران بازی اش با جنگندگی و تلاش بی‌وقفه شناخته می شد و او این شور و حرارت را در دوران مربیگری اش هم حفظ کرده است.
او که این فصل هدایت والنسیا را برعهده گرفته است، در تمام طول 90 دقیقه با حرارت زیادی شاگردانش را هدایت می‌کند و از آنها همان تعهدی را انتظار دارد که خودش در دوران بازی داشت. 
گتوزو در دیدار شب گذشته مقابل بارسلونا هم در تمام طول بازی با فریادهایش بازیکنان تیمش را به تلاش بیشتر تشویق کرد و حتی اگر خوش شانس بودند می‌توانستند در این دیدار به سه امتیاز برسند اما نه تنها این اتفاق رخ نداد که در نهایت با دریافت یک گل دیرهنگام، همه چیز را از دست رفته دیدند.

1757988
1757989
1757990

هرچند این مربی ایتالیایی از عملکرد شاگردانش راضی بود و از اینکه ژاوی، سرمربی بارسا، نمایش تیمش را دفاعی توصیف کرد، اظهار تعجب کرد:"شاید من بازی دیگری را دیدم. ما برای 20 دقیقه با خط دفاعی 5 نفره بازی کردیم و سپس برای 20 دقیقه با سه مهاجم به خط دفاعی سه نفره بارسا فشار آوردیم. 
ما با یک خط پرس جلو کشیده آنها را تحت فشار گذاشتیم. ما در هر بخش زمین بازیکنان زیادی داشتیم و خوب کار کردیم."
 

دیدگاه‌ها