کد خبر : 1850873 | 08 آبان 1401 ساعت 12:10 | 25.3K بازدید | 14 دیدگاه

خشم گالتیه: با این وضع در اروپا به جایی نمی‌رسیم

کریستوف گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن، از عملکرد خط دفاعی تیمش بسیار ناراضی است.

خشم گالتیه: با این وضع در اروپا به جایی نمی‌رسیم

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سیزدهم لیگ یک فرانسه به مصاف تروا رفت و با نتیجه 3-4 برابر این تیم به پیروزی رسید. 
آنها خیلی زود در دقیقه سوم بازی از حریف عقب افتادند اما موفق شدند بازی را در دقیقه 25 توسط سولر به تساوی بکشند اما بار دیگر در اوایل نیمه دوم نیز گلی را از حریف دریافت کردند. 
با این حال، سه گل از لیونل مسی، نیمار و کیلیان امباپه باعث شد که پی اس جی پاسخ قاطعی به این اتفاق داده باشد و به جریان بازی برگردد. هرچند این تیم باز هم در دقیقه 88 گلی را دریافت کرد و این سه گل باعث عصبانیت گالتیه از عملکرد دفاعی بازیکنانش در زمین شد. 

1754078
سرمربی پی اس جی در این‌باره به خبرنگاران گفت:« ما سه گل در این بازی دریافت کردیم و همه می‌دانند که سه گل برای یک بازی واقعا زیاد است. ما باید این مشکل را هرچه زودتر حل کنیم. ما این هفته 11 گل زدیم اما پنج گل هم خوردیم که آمار زیادی برای ما به حساب می‌آید. سه گل امشب تقریبا نصف گل‌هایی است که تا به حال دریافت کرده بودیم.»
او با هشدار به تیمش درباره خطرهای ادامه این روند اضافه کرد:« ما باید با بازیکنان کار کنیم و این مشکل و نقطه ضعف را برطرف کنیم چون وقتی شما در لیگ قهرمانان سه گل دریافت کنید، شانس زیادی برای پیروزی در آن بازی نخواهید داشت و به مشکل جدی می‌خورید.»

 

دیدگاه‌ها