کد خبر : 1850874 | 08 آبان 1401 ساعت 12:12 | 10K بازدید | 1 دیدگاه

سرمربی آمریکا نگران آمادگی ستاره چلسی

حمایت رقیب کی‌روش از پولیشیچ: او مدافع‌کناری نیست!

گرگ برهالتر، سرمربی تیم ملی آمریکا در تازه‌ترین مصاحبه خود، به حمایت از کریستین پولیشیچ پرداخته است.

حمایت رقیب کی‌روش از پولیشیچ: او مدافع‌کناری نیست!

به گزارش "ورزش سه"، گرگ برهالتر، سرمربی تیم ملی ایالات متحده، به حمایت از ستاره تیمش کریستین پولیشیچ پرداخته که این روزها در تلاش برای حفظ جایگاهی ثابت در ترکیب اصلی چلسی است.

پولیشیچ، گاهی اوقات در این فصل و در ترکیب چلسی، به عنوان مدافع کناری استفاده می‌شود و این اتفاق زمانی رخ داد که تیم لندنی توماس توخل را برکنار و گراهام پاتر را به عنوان جایگزین او انتخاب کرد. جابجایی که باعث تغییراتی در موقعیت ستاره آمریکایی چلسی شد.

این بازیکن 24 ساله در این فصل 14 بار برای چلسی بازی کرده اما جمع دقایق حضور او در میدان تنها به عدد 454 می‌رسد. ضمن اینکه او یک گل به ثمر رسانده است و تیم ملی آمریکا این نگرانی را دارد که کمبود زمان برای حضور منظم پولیشیچ در میادین، بتواند مانع حضور آماده او در جام جهانی ماه آینده شود.

1758010

گرگ برهالتر، سرمربی تیم ملی آمریکا در صحبت با تایمز در مورد کاپیتان تیم خود گفت: من تحول و پیشرفت او را به عنوان یک فرد و یک بازیکن دیدم و تماشای آن واقعا لذت‌بخش بود. زمانی که در باشگاهی مانند چلسی هستید که در هر تابستان می‌تواند با هزینه صدها میلیون دلار بازیکنان جدید بیاورد، این‌گونه پیشرفت کردن سخت است و او برای به دست آوردن جایگاه خود به مبارزه ادامه می‌دهد.

البته برهالتر در ادامه و در لفافه به انتقاد از گراهام پاتر سرمربی چلسی پرداخته که از پولیشیچ در پست مدافع کناری استفاده کرده است. سرمربی آمریکا می گوید: من برای کریستین احترام زیادی قائل هستم و فکر می کنم او کار فوق‌العاده‌ای انجام داده است. او یک مدافع کناری نیست، اما باید به این مسئله توجه کنید که هر مربی دوست دارد چیزهایی را امتحان کند.

او در ادامه افزود مربی، گاهی اوقات با خودش می‌گوید: بسیار خب، این بازیکن اینطوری می‌تواند بهترین بازی را در ترکیب تیم به نمایش بگذارد و گاهی اوقات نیز مربی کاملاً درست می‌گوید. تحول در موقعیت و پست بازیکن، به نظر مربی بستگی دارد.

سرمربی آمریکا اظهار داشت: گراهام پاتر به خوبی حق دارد کارهایی از این دست را انجام دهد، چرا که نه؟ از زمانی که او [پاتر] آنجا بوده است، آنها عملکرد خوبی داشته‌اند. چیزی که من می‌بینم این است که هر مربی در نهایت به بازیکنش اعتماد دارد. بازیکن نیز در تمرینات 100 درصد تلاش خواهد کرد و زمانی که تیم به او نیاز داشته باشد، در کنار تیم خواهد بود.

1758012

مصاحبه برهالتر برای پیش از دیدار روز گذشته چلسی بود. جایی که این بار گراهام پاتر از کریستین پولیشیچ در پست وینگر استفاده کرد اما تیم لندنی با شکست سنگین چهار بر یک برابر برایتون زمین بازی را ترک کرد.

پولیشیچ مرد کلیدی آمریکا برای حضور در جام جهانی قطر است. او روز گذشته 79 دقیقه در زمین بازی حضور داشت و این بیشترین مدت زمان حضور او در ترکیب چلسی، در این فصل از لیگ جزیره بوده است.

دیدگاه‌ها