کد خبر : 1850877 | 08 آبان 1401 ساعت 12:26 | 23.3K بازدید | 3 دیدگاه

طعنه بارلا به لوکاکو: کنترل توپ باید این شکلی باشد!

نیکولو بارلا، هافبک اینتر، از صحبتش با روملو لوکاکو پس از گلی که به ثمر رساند پرده برداشت.

طعنه بارلا به لوکاکو: کنترل توپ باید این شکلی باشد!

به گزارش "ورزش سه"، اینتر شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته دوازدهم لیگ ایتالیا به مصاف سمپدوریا رفت و با نتیجه 0-3 برابر این تیم به پیروزی رسید. 
استفان دی فرای، بارلا و خواکین کوریا سه گل تیم سیمونه اینزاگی را در این بازی به ثمر رساندند تا چهارمین پیروزی متوالی آنها در رقابت‌های لیگ ایتالیا به دست بیاید. 
بارلا پس از پایان این بازی به خبرنگاران گفت:« تنها راه پیروزی گلزنی است، خوشبختانه ما اخیرا زیاد گل زدیم و باید سعی کنیم گل نخوریم اما در حال حاضر در مسیر درستی قرار داریم و باید همین روند را ادامه دهیم.»
او درباره گلی که به ثمر رساند اظهار داشت:« اجازه دهید بگویم که بازیکنان به خوبی با حرکات من آشنایی دارند. باستونی در ارسال دقیق توپ عالی است و این کار را به درستی انجام می‌دهد. من هم برای دریافت توپ کاملا آماده بودم.»

1758015
لوکاکو هفته گذشته پس از دو ماه مصدومیت بار دیگر به میادین برگشت و شب گذشته نیز از دقیقه 68 به جای لائوتارو مارتینز وارد زمین شد. بارلا نیز پس از گلی که زد به سمت او رفت، در آغوشش کشید و واضح بود که قصد دارد صحبتی را با او داشته باشد. 
این بازیکن درباره صحبتش با لوکاکو اضافه کرد:«من به او گفتم دیدی؟ کنترل توپ باید به این شکل باشد! من با او شوخی کردم. ما همیشه در حال شوخی و اذیت کردن یکدیگر هستیم. گروه بسیار خوبی داریم و بسیار با هم سرگرم می‌شویم. من برای ادای احترام به بازیکنان روی نیمکت به سمت آنها رفتم چون همیشه ما را حمایت می‌کنند.»

 

دیدگاه‌ها