کد خبر : 1850894 | 08 آبان 1401 ساعت 13:29 | 28.4K بازدید | 20 دیدگاه

خشم هواداران از مدیران لیورپول: شما مقصرید

هواداران باشگاه لیورپول معتقدند که عدم سرمایه‌گذاری درست مدیران این باشگاه باعث ناکامی این تیم شده است.

خشم هواداران از مدیران لیورپول: شما مقصرید

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته چهاردهم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه خانگی‌اش میزبان لیدز بود و با نتیجه 1-2 برابر این تیم شکست خورد. 
این شکست باعث شد که لیورپول با 16 امتیاز از 12 بازی در جایگاه نهم جدول رده‌بندی قرار بگیرد و نتواند فاصله‌اش را با چهار تیم صدر جدول کاهش دهد. 
نتایج ضعیف تیم یورگن کلوپ در چند هفته اخیر باعث عصبانیت هواداران این تیم شده است و آنها از این که تیم‌شان توان رقابت با سایر تیم‌های بزرگ و تکرار موفقیت‌های چند فصل اخیر را ندارد، عصبانی هستند. 
گروه ورزشی فنوی در سال 2010 این باشگاه را خرید و از آن زمان تا به حال قهرمانی در لیگ برتر، لیگ قهرمانان، جام جهانی باشگاه‌ها، سوپرکاپ یوفا، جام حذفی، جام اتحادیه و سوپرکاپ انگلیس را تجربه کرده است. 

1758027
با این حال، هواداران لیورپول معتقدند که مالکان و مدیران این باشگاه نتوانسته‌اند سرمایه‌گذاری درستی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال داشته باشند و نقاط ضعف این تیم را برطرف کنند. 
یکی از آنها پس از شکست برابر لیدز در توییتر نوشت:« سال‌ها سرمایه‌گذاری اشتباه. سال‌ها اشتباه و غفلت از صدر تا ذیل. این اتفاقی است که رخ می‌دهد. زمان رفتن رسیده است.»
کاربر دیگری برای ابراز ناراحتی‌اش اظهار داشت:« دیگر کافی است. بازیکنانی که کلوپ مجبور به انتخاب از بین آنهاست، نتیجه مستقیم عدم سرمایه‌گذاری روی تیم است. آنها فقط بازیکن می‌خرند تا بفروشند.»
یکی دیگر از هواداران لیورپول نیز اضافه کرد:«اگر در این باشگاه سرمایه‌گذاری نکنید، موفق نخواهید شد. گروه ورزشی فنوی باعث شد در این شرایط قرار بگیریم و به نظر نمی‌رسد که به این زودی از شر آن‌ها خلاص شویم (حداقل تا پایان این فصل).»

 

دیدگاه‌ها