کد خبر : 1850903 | 08 آبان 1401 ساعت 14:08 | 2.6K بازدید | 2 دیدگاه

سپاهان محتاط بود و ما هجومی‌تر؛

فراز امامعلی: گل نزدم اما از شرایطم راضی‌ام

فراز امامعلی می‌گوید مس رفسنجان مهاجمان باکیفیتی در اختیار دارد و به زودی ناکامی این بازیکنان در گلزنی به پایان می‌رسد.

فراز امامعلی: گل نزدم اما از شرایطم راضی‌ام

به گزارش ورزش سه، مس در هفته یازدهم لیگ برتر میزبان سپاهان بود و با وجود اینکه شاگردان محمد ربیعی، دروازه طلایی‌پوشان را باز کردند اما این گل مردود اعلام شد تا این دیدار با تساوی به پایان برسد. فراز امامعلی در خصوص این مسابقه به خبرنگار ما گفت: بازی با تیمی مثل سپاهان همیشه جذاب و سخت است اما ما تمام دستورات کادرفنی را در زمین اجرا کردیم و به گل هم رسیدیم اما متاسفانه گل مردود شد ولی در‌ مجموع بازی خوبی انجام دادیم.

او درباره گل لوسیانو پریرا به سپاهان و تصمیم داور در خصوص این گل گفت: نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که داور گل ما را مردود کرد اما من فکر نمی‌کنم این صحنه آفساید بوده باشد؛ به هر حال ما همیشه به نظرات داوران احترام می‌گذاریم اما فکر می‌کنم اگر VAR را زودتر به فوتبال ایران بیاورند، کمک زیادی به فوتبال ما می‌کند و باعث می‌شود که حقی از تیم‌ها ضایع نشود. امیدوارم این اتفاق زودتر رخ بدهد.

امامعلی در واکنش به این سوال که با توجه به بازی‌های هجومی مس و سپاهان انتظار می‌رفت این بازی پرگل‌تر و پرموقعیت‌تر دنبال شود عنوان کرد: ما در همه مسابقات هجومی بازی می‌کنیم اما به هر حال بازی با سپاهان یا پرسپولیس که تیم‌های قدرتمند لیگ‌ هستند متفاوت است و تیم‌ها کمی محتاط‌تر هستند ولی در این بازی هم ما نسبت به حریف، هجومی‌تر بازی کردیم، سپاهان ریسک نکرد و خط دفاعی خود را در موقعیت‌ها، عقب نگه می‌داشت و خیلی هجومی نبود.

او درباره ناکامی مهاجمان مس در لیگ برتر بیان کرد: متاسفانه شرایط طوری پیش رفت که ما گل‌های کمتری نسبت به فصل قبل زدیم اما فکر می‌کنم اگر فشار از روی مهاجمان ما برداشته شود، این مسئله هم حل خواهد شد؛ تا الان بدشانسی گریبان‌گیر ما بوده و توپ‌هایمان وارد دروازه نشده‌اند اما قطعا شرایط تغییر می‌کند و درست می‌شود.

1758087

مهاجم مس ادامه داد: ما لوسیانو پریرا، گادوین منشا و امید لطیفی را به عنوان مهاجم نوک در تیم‌مان داریم که جزو بهترین فورواردهای ایران هستند؛ البته خود من هم مهاجم هستم اما کمی عقب‌تر از این بازیکنان بازی می‌کنم ولی این بازیکنان در سال‌های قبل ثابت کرده‌اند که جزو بهترین‌ها هستند. من در پیکان هم سابقه بازی با منشا را دارم و همه می‌دانند که این بازیکن سابقه آقای گلی لیگ برتر را دارد یا شیمبا به جرات یکی از باکیفیت‌ترین خارجی‌هایی است که من در کنارش بازی کرده‌ام. قطعا این بدشانسی‌های ما هم روزی به پایان می‌رسد و مهاجم‌های ما هم گل می‌زنند؛ فقط باید فشارها از روی مهاجمان ما برداشته شود.

او با اشاره به تاثیر قرعه سخت مس رفسنجان در نتایج این تیم گفت: ما در یازده بازی، شش بازی سخت را در خارج از خانه انجام دادیم؛ ما با فولاد در اهواز، با صنعت نفت در آبادان، با نساجی در اصفهان و با نفت در مسجدسلیمان بازی کردیم و در واقع با قرعه‌ای که به ما خورد، بازی‌های سختی داشتیم ولی نکته مثبت این است که تیم ما روی نظم و برنامه بازی می‌کند و هر کسی هم که بازی ما را ببیند متوجه این مسئله می‌شود.

امامعلی همچنین در خصوص اشتباهات داوری که در طول یازده هفته اعتراض مسی‌ها را در پی داشته، گفت: اگر نظرات کارشناسان داوری را بررسی کنید، همه معتقدند که تیم ما ۶-۷ امتیاز از داوری ضرر کرده است. الان چه کسی جوابگوی تیم ماست؟ مدیریت این میزان هزینه می‌کند و کادرفنی و بازیکنان تا این حد زحمت می‌کشند اما یک تصمیم داور، کل حق و حقوق تیم و هزینه را زیر سوال می‌برد؛ به همین دلیل ما می‌گوییم VAR را بیاورند که همه تیم‌ها به حق خود برسند. واقعا امسال، تیم ما بیشترین ضرر را از داوری دیده و امیدوارم که این شرایط درست شود.

بازیکن مس با ابراز رضایت از شرایط خودش در لیگ بیست و دوم عنوان کرد: من واقعا از شرایط خودم در این فصل‌ راضی هستم و فقط متاسفانه هنوز پایم به گلزنی باز نشده است اما تمام دستورات آقای ربیعی را با تمام توان انجام دادم و در خدمت تیمم بودم؛ همیشه در همه تیم‌هایی که حضور داشتم سعی کردم در ابتدا تفکرات سرمربی را در زمین اجرا کنم و اول تیمم موفق باشد و پس از آن به گلزنی و شرایط خودم هم فکر می‌کنم. 

او درباره هدف مس در این فصل از مسابقات لیگ برتر توضیح داد: از سال اولی که من در مس حضور دارم، هدف مس هر سال این است که شرایط بهتری نسبت به فصل قبل خود داشته باشد. ما فصل اول باید به ثبات می‌رسیدیم که رتبه تک رقمی کسب کردیم و ششم شدیم. امیدوارم امسال هم شرایط طوری پیش برود که جهش خیلی خوبی نسبت به فصل قبل را تجربه کنیم.
امامعلی در پایان در خصوص تعطیلات لیگ برتر و وقفه‌ای که در مسابقات ایجاد شده است گفت: ما چند روز تعطیل هستیم و پس از آن تمرینات را آغاز می‌کنیم. امیدوارم با تمرینات و بازی‌های تدارکاتی، در فرم ایده‌آل خودمان باقی بمانیم و پس از تعطیلات هم بازی‌های خوب‌مان را ادامه بدهیم.

دیدگاه‌ها