کد خبر : 1850911 | 08 آبان 1401 ساعت 14:46 | 10.7K بازدید | 16 دیدگاه

مبارزه تا دقیقه پایانی

رافینیا: بارسلونا مثل یک تیم قهرمان بازی کرد

رافینیا پس از پیروزی دشوار بارسا برابر والنسیا گفت که آبی‌واناری‌ها در مستایا نمایشی قهرمانانه داشتند.

رافینیا: بارسلونا مثل یک تیم قهرمان بازی کرد

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا پس از شکست از بایرن مونیخ و سقوط به لیگ اروپا روزهای دشواری را پشت سر گذاشت و در شرایطی به مصاف والنسیا رفت که مشخص بود بازیکنان تیم از لحاظ روحی در بهترین وضعیت خود نیستند. کار بارسا در مستایا تا دقیقه 93 گره خورده بود اما روی ارسال زیبای رافینیا و ضربه تمام‌کننده روبرت لواندوفسکی، این تیم به گل پیروزی رسید. رافینیا که پاس گل را داد، در نیمه دوم وارد زمین شده بود و به خوبی تاثیرگذاری خود را نشان داد.

1758041

او به مارکا گفت:«سه امتیاز بازی بسیار مهم بود و این را می دانستیم. اگر قهرمانی لالیگا را می خواهید، باید تا دقیقه پایانی بجنگید و این کاری بود که انجام دادیم. پیروز شدیم و تا سوت پایان برای تصاحب همه توپ‌ها جنگیدیم. این همان روحیه‌ای است که از یک تیم قهرمان انتظار می رود.»

1758045

رافینیا ادامه داد:«والنسیا تیم بزرگی است و در خانه برابر هوادارانش بازی می کرد. به خصوص در نیمه دوم، بسیار خوب بازی کردند ولی در نهایت، سه امتیاز به ما رسید. سبک بازی والنسیا به شیوه‌ای بود که سعی داشتند بازی را آرام کنند و سپس منتظر فرصت برای ضدحمله بودند. وقتی هم ما گل برتری را زدیم، مثل والنسیا بازی کردیم و در دقایق پایانی این شکل بازی باعث عصبانیت‌شان شد. بازیکنان والنسیا فراموش کرده بودند که تمام 90 دقیقه آنها سعی در گرفتن سرعت بازی داشتند. در هر صورت مهم سه امتیاز بازی بود که ما گرفتیم.»

دیدگاه‌ها