کد خبر : 1850919 | 08 آبان 1401 ساعت 15:27 | 26.7K بازدید | 18 دیدگاه

ادعای موندودپورتیوو

جشن پیروزی مدیران بارسا و ژاوی روی چمن مستایا!

خوان لاپورتا و معاونانش پس از پیروزی دقایق پایانی بارسا برابر والنسیا آنقدر خوشحال بودند که وارد زمین شده و این موفقیت را با ژاوی جشن گرفتند.

جشن پیروزی مدیران بارسا و ژاوی روی چمن مستایا!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته به یک پیروزی ارزشمند برابر والنسیا در ورزشگاه مستایا دست یافت. بارسا تا دقیقه 93 دو امتیاز حساس را از دست داده بود ولی روبرت لواندوفسکی روی ارسال رافینیا موفق شد گل برتری را به ثمر برساند و آبی‌واناری‌ها موقتا صدرنشین لالیگا شوند. اگر بارسا متوقف می‌شد، در صورت برتری رئال برابر خیرونا فاصله با کهکشانی ها به پنج امتیاز افزایش پیدا می‌کرد.

1758063

اهمیت و ارزش این پیروزی برای مدیریت و کادر فنی بارسا بسیار بالا بود تا جایی که پس از اتمام بازی، خوان لاپورتا همراه معاونانش، رافا یوسته، متئو آلمانی، جوردی کرویف و انریک ماسیپ  وارد زمین شدند و این پیروزی را با ژاوی جشن گرفتند.

1758064
توییت مشاور لاپورتا:به مبارزه ادامه می دهیم، سه امتیاز طلایی، زنده با بارسا.

ژاوی در نشست خبری خود و در مورد جشن پیروزی با لاپورتا گفت:«رئیس به من تبریک گفت و تاکید داشت که ارزش این سه امتیاز بسیار بالاست. او از اینکه تیم تا دقیقه پایانی جنگید و تساوی را با برد عوض کرد نیز بسیار خوشحال بود. او از پیشرفت تیم در لالیگا راضی است و تمام مدیران باشگاه نیز از روند تیم رضایت دارند. پیروزی مهمی بود و ما را صدرنشین کرد.»

ژاوی همواره از رابطه خوب و دوستانه حرفه‌ای و شخصی‌اش با لاپورتا حرف زده است. او در بین دیگر مدیران باشگاه نیز مقبولیت بالایی دارد و حتی با وجود ناکامی بزرگ در لیگ قهرمانان، از حاشیه امنیت بالایی در بارسلونا برخوردار است.

دیدگاه‌ها