کد خبر : 1850934 | 08 آبان 1401 ساعت 16:28 | 22.3K بازدید | 2 دیدگاه

مصدومیت موراتا جدی نیست

خطر رفع شد: ستاره اسپانیا به جام‌جهانی می‌رسد

آلوارو موراتا در بازی روز گذشته اتلتیکو برابر کادیز به دلیل مصدومیت تعویض شد ولی از بخت خوب او، مصدومیت جدی نیست و او به جام جهانی خواهد رسید.

خطر رفع شد: ستاره اسپانیا به جام‌جهانی می‌رسد

به گزارش "ورزش سه"، آلوارو موراتا پس از آسیب دیدن پای راستش، در جریان بازی روز گذشته اتلتیکو مادرید مقابل کادیز(شکست 3-2 اتلتیکو)، به ناچار زمین بازی را ترک کرد. این اتفاق پس از آن رخ داد که مامادو ام‌بایه در دقیقه هفت، پای راست موراتا را لگد کرد. مهاجم تیم ملی اسپانیا مدتی را در زمین سپری کرد و سپس لنگان لنگان زمین بازی را ترک کرد تا جای خود را به ماتئوس کُنیا بدهد. 

1758081
1758083

ساعتی پیش تیم پزشکی اتلتیکو در بیانیه ای اعلام کرد که مشکل موراتا ورم خفیف از ناحیه مچ پای راست است و او می تواند تا کمتر از سه هفته دیگر به شرایط بازی برسد و به این ترتیب مشکلی برای همراهی تیم ملی اسپانیا در جام جهانی نخواهد داشت. موراتا نیز در استوری اینستاگرامش تایید کرد که مصدومیتش جدی نیست.

1758084

موراتا انتخاب اول لوییز انریکه برای خط حمله لاروخا محسوب می‌شود و قرار است فهرست تیم ملی اسپانیا برای حضور در جام جهانی، ۱۱ آبان اعلام شود. آن‌ها در گروه E جام جهانی ۲۰۲۲ با کاستاریکا، آلمان و ژاپن هم‌گروه هستند.

دیدگاه‌ها