کد خبر : 1850935 | 08 آبان 1401 ساعت 16:30 | 16K بازدید | 2 دیدگاه

سکوت و سجده در شروع برد پُرگل(عکس)

بازیکنان آلومینیوم پس از باز کردن دروازه نساجی شادی گل خاصی انجام دادند.

سکوت و سجده در شروع برد پُرگل(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال آلومینیوم در حالی توانست برد ارزشمندی مقابل نساجی مازندران کسب کند و قبل از تعطیلات لیگ برتر به جایگاه پنجم جدول برسد که نخستین گل این تیم در بهترین زمان زده شد و شرایطی به وجود آورد تا شاگردان سید مهدی رحمتی کنترل بازی را تا پایان مسابقه در دست بگیرند و به برتری برسند.

آلومینیوم که در تلاش برای کسب سومین برد متوالی خانگی بود، در دقیقه ۱۶ روی پرتاب اوت هانسل زاپاتا و پاس سید محمداحسان حسینی با ضربه سر به مقابل تیرک دوم، توسط محمود قائدرحمتی یک گل زیبا به ثمر رساند و برد در این مسابقه را زمینه‌سازی کرد.

محمود قائدرحمتی که طی دو دیدار خانگی قبلی آلومینیوم اراک مقابل ملوان انزلی و مس کرمان با نمایشی درخشان یک گل به ثمر رسانده، یک پاس گل داده و یک پنالتی گرفته بود، همین روند را در جدال برابر نساجی مازندران هم ادامه داد و توانست با یک ضربه سر دقیق به کنج دروازه، گل اول تیمش را بزند.

قائدرحمتی که پس از تجربه صعود به لیگ برتر همراه آلومینیوم یک فصل به نساجی مازندران رفت و مجددا به جمع اراکی‌ها بازگشت، در تقابل با تیم سابق خود با ضربه سر گلزنی کرد تا در این فصل دو گله شود و بهترین گلزن تیمش تا پایان هفته یازدهم لیگ برتر به حساب بیاید.

هافبک گلزن آلومینیوم پس از باز کردن دروازه نساجی مازندران مثل گل قبلی خود در لیگ برتر برابر مس کرمان، خوشحالی انجام نداد و در کنار دیگر هم‌تیمی‌های خود به کنار زمین آمد و سجده شکر بر جای آوردند.

1758089
1758090

دیدگاه‌ها