کد خبر : 1850937 | 08 آبان 1401 ساعت 16:38 | 33.9K بازدید | 11 دیدگاه

تیم بهتری از جام جهانی قبل داریم؛

ابراهیمی: کی‌روش به ما ۳ نفر ارزش گذاشت

هافبک تیم ملی ایران ابراز امیدواری کرد بتوانند عملکرد بهتری از جام جهانی روسیه در قطر داشته باشند.

ابراهیمی: کی‌روش به ما ۳ نفر ارزش گذاشت

به گزارش "ورزش سه"، امید ابراهیمی درباره شرایط تیم ملی در فاصله سه هفته تا شروع رقابتهای جام جهانی گفت: فکر می‌کنم همه چیز طبق برنامه کادر فنی پیش می‌رود. من هم پس از اینکه لیگ قطر بخاطر میزبانی این کشور از جام جهانی تعطیل شد، به تهران آمدم و با تمرکز کامل در تمرینات تیم ملی شرکت می‌کنم.

او ادامه داد: غیر از بازیکنانی که اکنون در تهران تمرین می‌کنند،‌ لژیونرها هم طبیعتا تمرینات با کیفیتی را انجام می‌دهند و در فاصله ۲۱ روز تا شروع جام جهانی برنامه‌های تیم ملی با نظم خاصی پیش می‌رود.

این هافبک ملی‌پوش با بیان اینکه انگیزه تیم ملی در بالاترین سطح ممکن است، ابراز کرد: در دوره قبلی جام جهانی با چهار امتیاز بهترین نتایج تاریخ فوتبال ایران را گرفتیم، اما هدف خود من این است که اگر عضو تیم ملی در جام جهانی قطر باشم،  در کنار سایر بازیکنان نتیجه جام جهانی قبلی را ارتقا دهیم.

ابراهیمی یادآور شد: ما مربی بزرگ و با تجربه‌ای چون کارلوس کی‌روش را در اختیار داریم و تیم‌مان هم از نظر بازیکن تیم با تجربه‌تری نسبت به قبل است. در روسیه ۶-۵ بازیکن سابقه حضور در جام جهانی را داشتند، اما در تیم فعلی ۱۶-۱۵ بازیکن جام جهانی را تجربه کرده‌اند و ما در مجموع تیم بهتری نسبت به قبل هستیم و این فرصت را داریم تا بتوانیم با همدلی که در تیم ملی وجود دارد به نتایج خوبی برسیم و ایران و مردم عزیز کشور را سربلند کنیم.

1723941

او درباره وضعیت رقبای ایران اظهار کرد: انگلیس یکی از مدعیان جام به حساب می‌آید و این ارزیابی کلی و عمومی درباره تیم انگلیس است. ولز و آمریکا هم تیم‌های ناشناخته‌ای نیستند و بازیکنان با کیفیتی دارند و قطعا برابر این سه تیم کار آسانی نداریم. از طرف دیگر اینکه بازیکنان مسؤولیت یک کشور و یک ملت را برعهده دارند، کار را سخت‌تر هم می‌کند. باید قبول کنیم در گروه راحتی نیستیم، اما از آن طرف ما هم حریف آسانی برای رقبا نخواهیم بود. آنها هم می‌دانند ایران روز سختی برای‌شان رقم خواهد زد. غیرت، اتحاد و همبستگی که در تیم ملی ایران وجود دارد، کار را برای رقبای ما سخت خواهد کرد.

هافبک ایرانی الوکره قطر درباره تمرینات سه نفر‌ه‌اش در کنار شجاع خلیل‌زاده و محمدحسین کنعانی‌زادگان گفت: شاید برایتان جالب باشد که وقتی در راه ایران بودیم و با هم حرف می‌زدیم، فکر می‌کردیم در ایران قرار است هر روز زیر نظر مربی بدنساز تمرین کنیم، اما وقتی به ایران آمدیم، کارلوس کی‌روش صبح و بعدازظهر در تمرینات سه نفره کنار ما بود؛ این موضوع دوباره بزرگی کی‌روش را به ما نشان داد. اینکه یک مربی صاحب اسم و رسم و تجربه برای بازیکنانش تا این حد ارزش قائل است که حتی تمرینات سه نفره آنها را صبح و بعدازظهر زیر نظر دارد بسیار جالب است. این رفتار او نشان می‌دهد که چقدر به جزئیات اهمیت می‌دهد و تا چه حد  برای آماده‌سازی تیمش و بازیکنان وقت می‌گذارد.

ابراهیمی اضافه کرد: هرچه به جام جهانی نزدیک می‌شویم، حس حضور در این مسابقات بیشتر می‌شود و ما بازیکنان هم شب و روز به این موضوع فکر می‌کنیم. به هر حال جام جهانی بزرگترین رقابت ورزشی دنیاست و همه از اینکه به این رویداد نزدیک می‌شویم، هیجان‌زده‌ایم. با تمام قدرت و غیرت و تعهد تلاش می‌کنیم که بتوانیم مردم کشورمان را خوشحال کنیم و مطمئن باشید که برای سرافرازی مردم و کشور تمام تلاش‌مان را به کار خواهیم گرفت.

دیدگاه‌ها