کد خبر : 1851788 | 13 آبان 1401 ساعت 13:38 | 8.1K بازدید | 9 دیدگاه

منتظر تکمیل شدن تیم ملی هستیم

ابراهیمی: اردوی آماده‌سازی ایران طبق برنامه پیش می‌رود

بازیکن ایرانی الوکره می گوید که با وجود قدرت رقبا، اما تلاش می کنیم سطح خوبی را از خود به نمایش بگذاریم.

ابراهیمی: اردوی آماده‌سازی ایران طبق برنامه پیش می‌رود

به گزارش "ورزش سه"، امید ابراهیمی بازیکن ایرانی الوکره یکی از افرادی بود که در آخرین فهرست انتخابی دراگان اسکوچیچ به تیم ملی دعوت شد. انتخابی که با حضور کارلوس کی روش نیز ادامه داشت و این بازیکن از سوی سرمربی پرتغالی برای حضور در اردوی اتریش فراخوانده شد.

حالا این بازیکن در مصاحبه ای که با روزنامه استاد الدوحه قطر داشته، درباره شرایط تیم ملی به صحبت پرداخته و اعلام کرده است که آماده سازی ایران برای جام جهانی بدون مشکل پیش می رود.

استاد الدوحه در این زمینه نوشته است: امید ابراهیمی بازیکن باشگاه الوکره تایید کرد که آماده سازی تیم ایران برای حضور در جام جهانی 2022، طبق برنامه و اردویی که اکنون در آن حضور دارد، پیش می رود.

این بازیکن در اظهارات خود با اشاره به عدم حضور تعدادی از بازیکنان در اردوی تیم و غیبت آنها بخاطر مخالفت تیم هایشان به دلیل انجام مسابقات باشگاهی گفت: جام جهانی برجسته ترین رویداد فعلی است.

این بازیکن اضافه کرد: منتظر تکمیل شدن تیم ملی در روزهای آینده هستیم و قبل از سفر به دوحه برای حضور در جام جهانی، آماده سازی ما برای مهم ترین رویداد جهانی به بهترین شکل پیش می رود.

او ادامه داد: ما در این مسابقات تلاش می کنیم تا بهترین بازی خود را انجام دهیم و سطح مناسبی از کیفیت فوتبال ایران را در این گردهمایی جهانی ارائه دهیم.

بازیکن الوکره ادامه داد: ما می خواهیم سطح خوبی را از خود ارائه دهیم، البته کار در مقابل تیم های بزرگی که سابقه و قدرت زیادی دارند، آسان نخواهد بود.

این روزنامه قطری در پایان نوشته است: از سوی دیگر، انتظار می رود تیم ایران شاهد پیوستن شجاع خلیل زاده و محمد حسین کنعانی بازیکنان الاهلی به اردو باشد. این در حالی است که ریاست باشگاه برای حضور بازیکنان در کنار تیم های کشورشان، زودتر از زمان اعلام شده از سوی فیفا مخالفت کرده بود.

دیدگاه‌ها