کد خبر : 1850938 | 08 آبان 1401 ساعت 16:41 | 34.3K بازدید | 9 دیدگاه

توخل: تا اینجا هستم لطفا با من تماس نگیرید

توماس توخل، سرمربی سابق چلسی، فعلا تمایلی به بازگشت به دنیای مربیگری ندارد.

توخل: تا اینجا هستم لطفا با من تماس نگیرید

به گزارش "ورزش سه"، توماس توخل کمتر از دو فصل سرمربی چلسی بود، اما با این تیم سه جام از جمله یک لیگ قهرمانان فتح کرد و به دو فینال داخلی انگلیس نیز رسید. اما شروع ضعیف در فصل جاری باعث شد مالکان جدید باشگاه قید ادامه همکاری با توماس توخل را زدند و حالا این سرمربی آلمانی در جدیدترین مصاحبه اش مدعی شد هر روز عاشق شغلش در این باشگاه انگلیسی بوده است.

توماس توخل گفت: من هنوز در مورد آینده ام تصمیمی نگرفته ام و در واقع حالا وقت آن است که استراحت کنم. برخی از باشگاه های اروپایی با مدیر برنامه من در مورد شروع همکاری تماس گرفته اند، اما من و او با هم توافق کردیم که در این 18 روز اخیر من که برای استراحت راهی هند شده ام، با من در مورد پیشنهادهایم تماسی نگیرد.

1742884

فتح لیگ قهرمانان در اولین فصل حضور در چلسی؟ تیم در شرایط و سطحی بود که هرگز انتظار بردن چنین جامی را نداشتید و ما اصلا تیمی در قامت مدعی فتح لیگ قهرمانان نبودیم. زمانی که من به باشگاه پیوستم چلسی در رده نهم جدول لیگ برتر قرار داشت، بنابراین حتی کسب سهمیه و راهیابی به لیگ قهرمانان نیز یک دستاورد برای چلسی محسوب می شد.

من هر روز کارم در باشگاه چلسی را دوست داشتم. برای من این دوره خیلی زود به پایان رسید، اما شرایط از دست من خارج بود و این همان چیزی است که شما هنگام توافق با یک تیم از آن مطلع هستید."

دیدگاه‌ها