کد خبر : 1850947 | 08 آبان 1401 ساعت 17:35 | 17.4K بازدید | 14 دیدگاه

گارسیا و کنده دور از دسترس

همه مدافعان مصدومند: فقط پیکه برای بارسلونا ماند!

اریک گارسیا و ژول کُنده در بازی دیشب بارسا برابر والنسیا مصدوم شدند تا ژاوی برای سه بازی بعدی تیمش فقط جرارد پیکه را به عنوان مدافع میانی تخصصی در اختیار داشته باشد.

همه مدافعان مصدومند: فقط پیکه برای بارسلونا ماند!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در بازی برابر والنسیا و به لطف تک گل دقیقه 93 روبرت لواندوفسکی پیروز شد ولی دو مدافع دیگر خود را هم از دست داد. آندریاس کریستنسن و رونالد آرائوخو برای این بازی در دسترس نبودند. آرائوخو تا زمستان قادر به همراهی بارسا نیست و وضعیت مدافع دانمارکی هم برای بازی های پیش رو نامشخص است.

1758058

 در چنین وضعیتی شب گذشته ابتدا اریک گارسیا مصدوم شد و در ادامه ژول کُنده در دقیقه 74 به دلیل مصدومیت همسترینگ تقاضای تعویض کرد. طبق بیانیه تیم پزشکی بارسلونا، مصدومیت هر دو بازیکن تایید شده و بعید است تا سه هفته دیگر قادر به بازگشت باشند. این در حالی است که بارسلونا در 10 روز آینده سه بازی پیش رو دارد و سپس رقابت های باشگاهی به خاطر جام جهانی تعطیل خواهند شد.

1758057

 با مصدومیت چهار مدافع میانی، بارسلونا تنها جرارد پیکه را به عنوان مدافع میانی تخصصی در اختیار دارد و باید دید کریستنسن هفته بعد مهیای بازی خواهد شد یا خیر. در غیاب این مدافعان، ژاوی هرناندز احتمالا از مارکوس آلونسو به عنوان زوج پیکه استفاده خواهد کرد. بارسلونا در سه بازی بعدی خود برابر ویکتوریاپلژن، آلمریا و اوساسونا به میدان خواهد رفت.

دیدگاه‌ها