کد خبر : 1850950 | 08 آبان 1401 ساعت 17:29 | 9.8K بازدید | 20 دیدگاه

مگوایر: روزهای دشواری بود اما حالا خوشحالم

هری مگوایر، کاپیتان انگلیسی و باتجربه منچستریونایتد، از بازگشت به میادین خوشحال است.

مگوایر: روزهای دشواری بود اما حالا خوشحالم

به گزارش "ورزش سه"، هری مگوایر که در سال های اخیر به شدت مورد انتقاد بوده و در حقیقت یک روز خوش هم ندیده است، چندی قبل دچار مصدومیت شده و مدتی قادر به همراهی منچستریونایتد و تیم ملی انگلیس نبود. اما حالا و در فاصله سه هفته مانده تا آغاز جام جهانی، هری مگوایر دوباره شرایط بازی کردن پیدا کرده و حالا این مدافع انگلیسی مدعی شد دوری از میادین در مدت اخیر برایش دشوار بوده است.

1747047

هری مگوایر گفت: "بازگشت به میادین برایم خیلی خوب بوده است. مصدومیت همیشه بخش سخت فوتبال است، اما هر گلی که می زدیم بازیکنان تیم را مورد تشویق قرار داده و از بچه ها حمایت می کردم. ما در این مدت نتایج خوبی کسب کرده‌ایم و حالا می‌خواهیم در لیگ برتر باشیم به جایی برسیم که هدفش را در سر داریم. ما بازی‌های مهمی در پیش خواهیم داشت و در حال حاضر این مهم ترین مسئله برای ماست.

مصدومیت دشواری را سپری کردم، زیرا به عنوان یک بازیکنان همیشه می‌خواهید بازی کرده و علاقه دارید برای کمک به تیم در دسترس باشید. بنابراین بازگشت به زمین تمرین برایم خوشحال کننده بوده و امیدوارم که امشب نیز چند دقیقه فرصت بازی کردن داشته باشم و همه فکر و ذکر من کمک به تیم برای پیشرفت است. البته من چه در زمین بازی باشم، چه مسابقه را در خانه تماشا کنم و چه روی سکوها باشم، با هر گلی تیم را تشویق می کنم و از بازیکنان حمایت خواهم کرد."

دیدگاه‌ها