کد خبر : 1850963 | 08 آبان 1401 ساعت 19:20 | 19K بازدید | 9 دیدگاه

نگرانی حریف ایران: مصدوم جدید روی دست آمریکایی‌ها

وستون مک‌کنی، ملی‌پوش آمریکایی باشگاه یوونتوس، در دیدار دیشب این تیم مقابل لچه مصدوم شده و آمریکایی‌ها را در آستانه جام جهانی نگران کرده است.

نگرانی حریف ایران: مصدوم جدید روی دست آمریکایی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، مصدومیت وستون مک‌‌کنی بدترین خبری بود که گرگ برهالتر و تیم ملی آمریکا در آستانه جام جهانی 2022 قطر می‌توانستند دریافت کنند.

با اینکه برخی رسانه‌های ایتالیایی می‌‌گویند این ستاره آمریکایی حدود دو هفته از میادین دور خواهد بود اما با توجه به اینکه هنوز خبری قطعی درباره شدت مصدومیت او منتشر نشده است تیم ملی آمریکا نگران است که این ستاره خود را در قطر در اختیار نداشته باشد.

مصدومیت مک‌کنی بحران مصدومان یوونتوس را هم جدی‌تر کرده است. وضعیت مصدوم‌های پرتعداد در این باشگاه آنقدر وخیم است که بیانکونری دیشب در مقابل الچه ده بازیکن خود را در اختیار نداشت.

1758126

وستون مک‌کنی دیشب در دیدار مقابل الچه بین دو نیمه تعویض شد و در پایان بازی مشخص شد که علت تعویض شدن او مصدومیت بوده است. سایت گل می‌گوید مک‌کنی از ناحیه همسترینگ دچار مشکل شده است. این گزارش حاکی است او دست‌کم دو هفته از میادین دور خواهد بود.

حالا نگاه گرگ برهالتر، سرمربی تیم ملی آمریکا، به باشگاه یوونتوس است تا بیانیه‌ای رسمی درباره شرایط مک‌کنی منتشر شود. در حالیکه 21 روز دیگر به شروع جام جهانی باقی مانده طولانی‌تر شدن مدت مصدومیت مک‌کنی از دو هفته باعث می‌شود او نتواند برای تیم ملی کشورش در مقابل ایران و دیگر حریفان آمریکا به میدان برود.

دیدگاه‌ها