کد خبر : 1850972 | 08 آبان 1401 ساعت 19:56 | 7.6K بازدید | 1 دیدگاه

شک نکنید که در لیگ برتر می‌مانیم؛

عذرخواهی مدافع صنعت نفت از هواداران آبادانی

امید خالدی می‌گوید شرایط صنعت نفت آبادان در تعطیلات لیگ برتر بهتر خواهد شد و هواداران در ادامه فصل، تیم متفاوتی را می‌بینند.

عذرخواهی مدافع صنعت نفت از هواداران آبادانی

به گزارش ورزش سه، صنعت نفت آبادان در هفته یازدهم لیگ برتر میزبان پیکان بود که این دیدار با تساوی ۱-۱ به پایان رسید تا طلایی‌پوشان آبادان با ثبت هفت شکست، سه تساوی و تنها یک پیروزی، با ۶ امتیاز در قعر جدول رده‌بندی لیگ برتر حضور داشته باشد و خطر سقوط این تیم را تهدید کند.

امید خالدی مدافع باتجربه نفت آبادان در گفت‌وگو با خبرنگار ما درباره تساوی برابر پیکان گفت: بازی خوبی بود و در بیشتر دقایق آن، بازی در دست ما بود و حق‌مان پیروزی بود اما بعد از اینکه گل زدیم، عقب کشیدیم که این هم یک مسئله طبیعی بود چون ما به سه امتیاز نیاز داشتیم اما متاسفانه استرس به بازیکنان غلبه کرد و بازی مساوی شد.

او درباره علت نتایج ضعیف نفت در لیگ بیست و دوم توضیح داد: ما بازیکنان خوب و کادرفنی باتجربه‌‌ای داریم و هیئت مدیره محترم هم تمام تلاش خودشان را می‌کنند و هواداران هم تا الان صبوری کرده‌اند اما تنها ضعف تیم ما، نبود اعتماد به نفس در بین بازیکنان است؛ بازیکنان نیاز به اعتماد به نفس دارند و همه باید پشت ما باشند تا این حس به تیم برگردد و بتوانیم نتیجه بگیریم.

خالدی در پاسخ به این سوال که آیا نفت می‌تواند امسال در لیگ برتر بماند گفت: شک نکنید ما در لیگ برتر می‌مانیم و همه چیز درست می‌شود. هنوز جای امیدواری وجود دارد و فرصت برای برگشت به جدول وجود دارد چون اختلاف امتیاز ما با تیم‌های بالاتر از خودمان زیاد نیست. انشاالله بتوانیم بعد از این تعطیلی، با روحیه خوب، نتایج بهتری به دست بیاوریم و دل هواداران را شاد کنیم.

بازیکن صنعت نفت با بیان اینکه تعطیلات لیگ برتر به آنها کمک خواهد کرد گفت: انشاالله در این تعطیلات یک بدنسازی جدی انجام می‌دهیم و بازی‌های دوستانه خوبی برگزار می‌کنیم تا بتوانیم با شرایط خوبی به لیگ برتر برگردیم. ما چند بازیکن مصدوم هم داریم که در این مدت به ما اضافه می‌شوند و تیم کامل‌تر می‌شود. به امید خدا و همت بازیکنان، کادرفنی، هیئت مدیره و هواداران، پس از تعطیلات یک تیم جدید را راهی بازی‌ها می‌کنیم.

او درباره شرایط مالی بازیکنان نفت در فصل جاری عنوان کرد: امسال از نظر مالی مشکلی نداریم و مقداری واریزی هم داشتیم و قرار است باقی‌‌مانده قراردادهای سال قبل را هم با بازیکنان تسویه کنند؛ از این لحاظ مشکلی نداریم و مشکل اصلی ما عدم نتیجه‌گیری است و امیدوارم بعد از تعطیلات شرایط تغییر کند تا مردم خوشحال شوند.

خالدی که امسال کمتر در ترکیب فیکس طلایی‌پوشان حضور داشته در این باره گفت: این نظر کادرفنی است و به آن احترام می‌گذاریم؛ من در تمرینات و بازی‌ها تمام تلاش خودم را می‌کنم و هر زمانی که بخواهند از من استفاده کنند با تمام وجود وارد زمین می‌شوم و زمانی هم که روی نیمکت حضور داشته باشم، برای تیم آرزوی موفقیت دارم. فعلا هیچ چیزی مهم نیست جز اینکه صنعت نفت نتیجه بگیرد.

این بازیکن در پایان ضمن عذرخواهی از هواداران صنعت نفت آبادان بیان کرد: ما شرمنده هواداران شده‌ایم که در این شرایط بد جامعه، هیچ چیزی برای آنها نداشتیم اما قول می‌دهیم که در ادامه بیشتر تلاش کنیم؛ هواداران مطمئن باشند تیم در لیگ می‌ماند و نتایج خوبی برای آنها کسب می‌کنیم.

دیدگاه‌ها