کد خبر : 1850996 | 08 آبان 1401 ساعت 23:46 | 8.4K بازدید | 5 دیدگاه

ادامه روند فوق‌العاده یاران محمدی و حاج‌صفی

یکی از دو مدافع ایرانی آ. ا. ک آتن در شب برتری این تیم مقابل پائوک به میدان رفتند.

ادامه روند فوق‌العاده یاران محمدی و حاج‌صفی

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های هفته دهم سوپر لیگ یونان یکشنبه شب پیگیری شد که در یکی از آنها، تیم فوتبال آ. ا. ک آتن در حالی که میلاد محمدی را در ترکیب و سمت چپ خط دفاعی و احسان حاج‌صفی را روی نیمکت داشت، از ساعت ۲۱ در ورزشگاه آگیا سوفیا به مصاف پائوک رده پنجمی رفت.

یاران محمدی و حاج‌صفی که طی ۶ مسابقه اخیرشان یک برد در جام حذفی و پنج پیروزی در سوپر لیگ یونان داشتند، در دیدار خانگی مقابل پائوک نیز توانستند به همین روند فوق‌العاده ادامه بدهند و سه امتیاز را به دست بیاورند.

1758207

تیم فوتبال آ. ا. ک آتن با گل‌های لوی گارسیا و میات گاچینوویچ به پیروزی دو بر صفر مقابل پائوک رسید تا ۲۴ امتیازی شود و ضمن تثبیت جایگاهش در رتبه دوم جدول سوپر لیگ یونان، به ۶ امتیازی پاناتینایکوس صدرنشین برسد.

میلاد محمدی، مدافع چپ ایرانی آ. ا. ک آتن پس از یک هفته غیبت در ترکیب تیمش به دلیل مصدومیت، در دیدار مقابل پائوک تا پایان در زمین حضور داشت و هشتمین بازی فصل خود در سوپر لیگ یونان را انجام داد.

احسان حاج‌صفی، دیگر بازیکن ایرانی آ. ا. ک آتن هم که مثل محمدی در بازی هفته قبل غایب بود، امشب فرصت بازی برابر پائوک را به دست نیاورد و از روی نیمکت برتری تیمش را تماشا کرد.

دیدگاه‌ها