کد خبر : 1851005 | 09 آبان 1401 ساعت 03:39 | 31.9K بازدید | 17 دیدگاه

انگولو کانته جانشین سرخیو بوسکتس می‌شود

گزارش‌ها حاکی از آن است که بارسلونا، انگولو کانته هافبک چلسی را به عنوان هدف اصلی خود برای جایگزینی سرخیو بوسکتس در سال آینده در نظر گرفته است.

انگولو کانته جانشین سرخیو بوسکتس می‌شود

به گزارش ورزش سه، ملی‌پوش فرانسوی با وجود اینکه 12 ماه از قراردادش با چلسی باقی مانده است آینده‌ای نامعلوم در این تیم دارد.
مالکان چلسی قصد داشتند قراردادی دو ساله به اضافه آپشنی با بند تمدید یکساله که در صورت صلاحدید باشگاه فعال می شود به او پیشنهاد دهند اما کانته خواستار یک قرارداد بی‌قیدوشرطِ سه ساله بود.
به هر حال در سالیان گذشته مصدومیت های شدید و پی در پی گریبان‌گیر کانته شده و به علت عمل عمل جراحی که اخیرا روی ران پایش صورت گرفته این مذاکرات موقتا به بن‌بست خورده و متوقف شده است.

1758240

طبق گزارش Relevo سرخیو بوسکتس در پایان فصل به عنوان بازیکن آزاد از جمع بارسا جدا می شود و بلوگرانا انگولو کانته را هدف شماره یک خود، جهت جایگزینی او در نظر گرفته است.

با توجه به مصدومیت های اخیر انگولو و همچنین 31 سال سنی که دارد،  نگرانی‌هایی درباره استخدام او میان بارسایی ها وجود دارد.
کانته در سال 2021 یازده مرتبه دچار مصدومیت شد و در حالی که هنوز 2 ماه تا پایان سال 2022 میلادی باقی مانده به طور مفید سه ماه را به عنوان بازیکن مصدوم در باشگاه لندنی سپری کرده است.

1758242

انگولو کانته در این فصل فقط دو بازی برای چلسی به میدان رفته و گراهام پاتر نیز پیشتر درباره آینده این بازیکن به سوال خبرنگاران پاسخ داد و گفت: "الان وقت مناسبی برای صحبت در مورد آینده انگولو نیست. او تحت درمان است و تمرکز همه ما روی این است که به او کمک کنیم تا به وضعیت جسمانی مناسبش برسد." نهایتا عملکرد انگولو در سالیان اخیر، او را یکی از بهترین ها در پست خودش جلوه داده و باید منتظر بمانیم و ببینیم با وجود علاقه ژاوی به بوسکتس، آیا حاضر می شود که کانته را به عنوان جایگزین او به نیوکمپ بیاورد یا خیر؟!

دیدگاه‌ها