کد خبر : 1851007 | 09 آبان 1401 ساعت 08:05 | 40.2K بازدید | 28 دیدگاه

لئو مسی قصد بازگشت به بارسلونا را ندارد

این روزها اخبار ضدونقیضی پیرامون فوق‌ستاره آرژانتینی درباره بازگشت به بارسلونا شنیده می‌شود اما ظاهرا لیونل مسی در پاریس خوشحال است.

لئو مسی قصد بازگشت به بارسلونا را ندارد

به گزارش "ورزش سه"، جدایی مسی از بارسلونا در تابستان 2021، اتفاقی بزرگ در تاریخ نقل و انتقالات اروپا رقم زد و حالا پس از گذشت بیش از یک‌سال، کاتالان ها رویای بازگشت شماره 10 افسانه‌ای خود را در سر می پرورانند.

در همین رابطه خبرنگاران از ژاوی، سرمربی بارسا سوالی را درباره پیوستن مسی به این تیم مطرح کردند که او در پاسخ گفت:"درباره بازگشت لئو به بارسا باید منتظر بمانیم. بارسا خانه اوست اما در مورد آینده لئو قرار نیست لطفی در حق او بکنیم. همه می‌دانند که من عاشق لئو هستم و او دوست خوب من است. لطفا بیایید فشاری روی او ایجاد نکنیم تا از دورانش در PSG لذت ببرد."

1758247

پس از این صحبت های ژاوی که طرفداران بارسا را به این انتقال در آینده امیدوار کرد، مت لاو، سردبیر روزنامه تایمز طی گزارشی اعلام کرد کرده که لئو در پاریس جا افتاده و از وضعیتش در این تیم کاملا خشنود است.

اگرچه قرارداد این بازیکن 35 ساله در ژوئن سال آینده با پی‌اس‌جی به پایان می رسد اما بندی در قرارداد او وجود دارد که باشگاه پاری سن ژرمن می تواند به طور خودکار آن را تا ژوئن 2024 فعال کند.
همچنین به گزارش Sport Mole پیشنهاداتی مبنی بر اینکه آبی‌واناری‌ها برای به خدمت‌گیری مسی در همین ژانویه ارسال می کنند، کذب است و حقیقت ندارد.
این سایت در ادامه ادعا کرد که مسی پس از جام جهانی درباره آینده خود تصمیم خواهد گرفت اما حتی اگر تصمیم به تمدید قرارداد فعلی خود نداشته باشد در ژانویه پیش رو، تیم پاریسی را ترک نخواهد کرد.

1758246

مسی در این فصل عملکرد قابل توجهی از خود به نمایش گذاشته و موفق شده در تمامی رقابت ها، 12 گل و 13 پاس گل به ثبت برساند و باشگاه پاری‌سن ژرمن نیز با مثلث تهاجمی خود عملکردی عالی تا اینجای کار داشته است.
لئو و خانواده اش در این یک‌سال اخیر، با زندگی در پاریس خو گرفته‌اند و با وجود صحبت های خوان لاپورتا بابت تمایلش به بازگشت مسی، بعید است لئو را مجددا در پیراهن آبی‌واناری‌ها ببینیم.

1758245

دیدگاه‌ها