کد خبر : 1851156 | 09 آبان 1401 ساعت 18:44 | 81.7K بازدید | 27 دیدگاه

آینده فوق ستاره در لیگ آمریکاست؟

انتقال شگفت‌انگیز در انتظار مسی؟

در آمریکا ادعا می کنند که لیونل مسی پس از اتمام قراردادش با پی اس جی با اینتر میامی قرارداد امضا خواهد کرد و گزینه بازگشت او به بارسلونا منتفی است.

انتقال شگفت‌انگیز در انتظار مسی؟

به گزارش "ورزش سه"، آینده لیونل مسی، بزرگترین و بهترین بازیکن تاریخ بارسلونا چه خواهد شد؟ او به بارسا بر می گردد یا در پی اس جی خواهد ماند؟ دو هفته پیش بود که ورونیکا بروناتی، خبرنگار آرژانتینی نزدیک به لیونل مسی، ادعا کرد این بازیکن اول جولای در بارسلونا خواهد بود و به باشگاه محبوبش بر می گردد. مسی که تا تابستان آینده با پاری سن ژرمن قرارداد دارد، به تازگی اعلام کرد که در مورد آینده‌اش بعد از رقابت‌های جام جهانی قطر تصمیم‌گیری خواهد کرد و به نظر می رسد همین مدیران بارسا را به جذب زودتر او امیدوار کرده است.

1758246

این در حالی است که برخی گمانه زنی ها حکایت از این دارند که باشگاه اینتر میامی بیشترین شانس را برای جذب مسی پس از پایان قرارداد او با پی اس جی دارد. در واقع به‌نظر می‌رسد گزینه اینتر میامی جدی‌تر از بازگشت به بارسلوناست و در آمریکا این انتظار وجود دارد مسی در ماه‌های آینده با اینتر میامی قرارداد ببندد. خورخه و خوزه ماس، شرکای دیوید بکام در مالکیت باشگاه اینتر میامی، مذاکرات متعددی با خورخه مسی، پدر و مدیربرنامه‌های مهاجم آرژانتینی پی‌اس‌جی، داشته‌اند. قرار نیست تا پس از جام جهانی 2022، مذاکرات بیش‌تری انجام شود اما از ژانویه 2023، مسی می‌تواند با تیم دیگری پیش قرارداد ببندد. 

1758495

به زودی یک ورزشگاه جدید برای باشگاه تحت مالکیت بکام ساخته خواهد شد. این باشگاه اخیرا مجوز ساخت میامی فریدام پارک را دریافت کرده است؛ پروژه ای میلیاردی به معنای واقعی کلمه. همچنین می توان امیدوار بود که رفتن مسی به رونق فوتبال در آمریکا کمک کند. فوتبالی که روز به روز در ایالات متحده در حال رشد است، اما همچنان کم طرفدارتر از بیسبال، بسکتبال و فوتبال آمریکایی است.

دیدگاه‌ها