کد خبر : 1851010 | 09 آبان 1401 ساعت 08:00 | 8.8K بازدید | 2 دیدگاه

خیلی‌ها هم جایی نمی‌روند و همین جا هستند

متمولان لیگ برتر تعطیلات را به خارج می‌روند

برپایی اردو در تعطیلات طولانی مدت لیگ برتر، برنامه اکثر تیم‌های حاضر خواهد بود. برخی از این تیم‌ها اردوی خارجی را در دستور کار قرار داده‌اند.

متمولان لیگ برتر تعطیلات را به خارج می‌روند

به گزارش "ورزش سه"، لیگ برتر فوتبال ایران بعد از برگزاری بازی های هفته یازدهم تعطیل شد. تیم ملی فوتبال ایران که خود را برای جام جهانی 2022 آماده می‌کند، بعد از تعطیلی لیگ، با بازیکنان شاغل در آن، تمرینات خود را شروع کرد و لژیونرها نیز در فیفادی به اردو اضافه خواهند شد. در این میان تیم های باشگاهی با تعطیلاتی طولانی مدت روبرو هستند که برای سپری کردن آن باید برنامه های متنوعی داشته باشند.

یکی از برنامه های ثابت در این مقطع، برپایی اردو یک تا چند هفته‌ای است؛ چیزی که معمولا پیش از شروع لیگ شاهد آن هستیم ولی با توجه به تعطیلی طولانی مدت مسابقات، باید جزئی از برنامه‌ها باشد. در این میان چند تیم هستند که مثل همیشه در نظر دارند تا اردوی خود را در خارج از کشور برپا کنند.

استقلال یکی از تیم هایی است که قصد برپایی اردو در خارج از کشور را دارد. آنها برای تحقق این خواسته‌ی سرمربی خود، در نظر دارند تا به ترکیه سفر کنند. تراکتور و نساجی هم از دیگر تیم هایی هستند که اردوی خارجی را در دستور کار خود دارند و چند تیم دیگر از جمله پرسپولیس نیز با وجود عدم انتخاب مقصد، بخشی از تعطیلات خود را به اردوی خارجی اختصاص خواهند داد.

البته تعداد زیادی از تیم های لیگ برتری نیز اردوهای آماده‌سازی خود در تعطیلات طولانی مدت فعلی را داخل کشور برگزار می کنند. نرخ ارز و هزینه بالای سفرهای خارجی باعث شده تا بسیاری از باشگاه‌های لیگ برتری قید اردوی خارجی را زده و برای تیم های فوتبال خود، اردوهای داخلی را در این مدت پیش‌بینی کنند.

دیدگاه‌ها