کد خبر : 1851021 | 09 آبان 1401 ساعت 09:18 | 2.4K بازدید | 1 دیدگاه

امیدوارم در جام‌جهانی هم کشتی‌های خوبی بگیرم

ایمان محمدی: برای المپیک مصمم شدم

قهرمان کشتی فرنگی جوانان و امیدهای جهان گفت: امیدوارم بتوانم در رقابت‌های جام جهانی نتایج خوبی کسب کنم و با این پشتوانه برای درخشش در میادین بزرگ مثل المپیک دورخیز کنم.

ایمان محمدی: برای المپیک مصمم شدم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، ایمان محمدی دارنده مدال طلای رقابتهای کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان (امید) یکی از چهره‌های آینده دار کشتی کشورمان است که از خطه قهرمان پرور خوزستان سربلند کرده و همچنان به فتح قله جهانی و المپیک می‌اندیشد.

این ملی‌پوش وزن ۶۳ کیلوگرم کشتی فرنگی کشورمان که هم در رقابتهای جوانان جهان و هم در مسابقات امیدهای جهان موفق به کسب دو مدال طلا شد به گفت: مسابقات امیدها جهان از نظر کمی و کیفی در سطح بالایی برگزار شد چرا که بسیاری از عنوانداران و قهرمانان دنیا با آمادگی خوبی به این مسابقات آمدند. به همین دلیل قهرمانی من در این مسابقات بسیار دلچسب و راضی کننده بود و مرا برای مسیری که تا المپیک متصور هستم مصمم‌تر کرد.

وی با تاکید بر اینکه اصلی ترین هدفش کسب مدال طلای المپیک است گفت: می‌خواهم یکی از قهرمانان نامدار ایران و استان خوزستان باشم. البته برای حضور در المپیک باید تغییر وزن بدهم و مسیر قهرمانی و پیشرفت را به خوبی طی کنم.

محمدی به عملکردش در رقابتهای امیدهای جهان اشاره کرد و گفت: در نخستین گام توانستم حریفی از مصر را ۶ بر یک شکست دهم و در دور بعدی حریف ژاپنی را مغلوب کردم. البته من این حریف ژاپنی را در جهانی صربستان هم با نتیجه ۷ بر یک شکست داده بودم. به هر حال در نیمه نهایی امیدهای جهان توانستم حریف آذربایجانی را هم ۵ بر یک شکست دهم و در فینال هم ۸ بر صفر حریف گرجستانی را از پیش رو بردارم و به مدال طلا برسم.

قهرمان امیدهای جهان در پایان در خصوص برنامه‌های آینده خودش نیز گفت: به زودی باید مهیای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ باکو آذربایجان شویم که با تمام وجود تلاش می‌کنم بهترین نتیجه را بگیرم و جایگاه خودم را در عرصه ملی تثبیت کنم. این مسابقات اواسط آبان ماه به صورت تیم به تیم برگزار می‌شود که اکثر از تیم‌ها با نفرات خوبی به آذربایجان خواهند آمد.

دیدگاه‌ها