کد خبر : 1851043 | 09 آبان 1401 ساعت 10:25 | 1.9K بازدید | 0 دیدگاه

نبرد احساسی هفته: ستاره‌های پیکان برابر تیم سابق

یکی از بازیهای جالب هفته هفتم لیگ برتر والیبال تقابل پیکان و شهرداری ارومیه خواهد بود.

نبرد احساسی هفته: ستاره‌های پیکان برابر تیم سابق

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های لیگ برتر والیبال ایران روز چهارشنبه وارد هفته هفتم خواهد شد؛ مسابقاتی که رفته رفته و با گذشت هر چه بیشتر بازی ها بر جذابیت آن نیز افزوده شده است.

تیم پیکان تهران که با چهار برد و 13 امتیاز در رتبه سوم جدول قرار دارد در هفته هفتم لیگ برتر مردان در سالن فدراسیون میزبان شهرداری ارومیه تیم قعرنشین جدول است. شاگردان جهانگیر سیدعباسی که در هفته ششم با شکست فولاد سیرجان تیم دوم جدول به نخستین برد خود در این رقابت‌ها دست یافتند، انگیزه زیادی برای کسب یک برد دیگر دارند و این بار به مصاف تیم سوم جدول خواهند رفت.

از سوی دیگر تیم پیکان پرافتخارترین و با تجربه‌ترین تیم لیگ برتر مردان است که سابقه پیروزی در دیدارهای مختلف و حساسی در سالن فدراسیون برابر نماینده ارومیه را دارد و در مجموع این موارد حساسیت این مسابقه را افزایش می‌دهد.

نکته جالب توجه در رابطه با این بازی به تقابل ستاره های پیکان با تیم سابق خود بر می گردد. بازیکنانی مثل پوریا فیاضی، حمزه زرینی، رضا رضایی و محمد طاهر وادی که سابقه حضور در شهرداری ارومیه را در کارنامه دارند و حالا برابر تیم سابق خود قرار می گیرند.

دیدگاه‌ها