کد خبر : 1851046 | 09 آبان 1401 ساعت 10:38 | 50.2K بازدید | 16 دیدگاه

فرهاد مجیدی همیشه روی نوک پنجه‌ها(عکس)

سرمربی سابق استقلال این روزها در لیگ امارات هم شگفت‌انگیز ظاهر شده و با الاتحاد کلبا نتایجی فراتر از حد انتظار گرفته است.

فرهاد مجیدی همیشه روی نوک پنجه‌ها(عکس)

به گزارش "ورزش سه" اوضاع و احوال متفاوت مربیان در کنار زمین، یکی از وجوه تمایز آنها در هنگام کوچینگ و حضور روی نیمکت است. موضوعی که در خصوص فرهاد مجیدی با بسیاری از مربیان فوتبال ایران متفاوت است.

فرهاد که کارش در فوتبال ایران به عنوان مربی را با دستیاری وینفرد شفر در استقلال آغاز کرد، از همان ابتدا نشان داد که در حیطه جدید کار در فوتبال هم به مانند دوران بازی، همان طراوت و جوانی را خواهد داشت. جایی که مجیدی در زمین فوتبال هم همیشه اکتیوتر از بقیه بازیکنان بود و با وجود سن و سال بیشتر از بقیه بازیکنان، تحرک و جنب‌و‌جوش خاصی در زمین داشت.

اسطوره باشگاه استقلال که حتی با حضور وینفرد شفر روی نیمکت این تیم هم در بسیاری از مسابقات ایستاده از کنار زمین بازیکنان را هدایت می‌کرد، در همان نیم‌فصل دوم لیگ هجدهم هم رگه‌هایی از اشتیاق بالایش به نفر اول بودن را نشان می‌داد و در قاب‌های زیادی از این دست که توسط امیرحسین خیرخواه بسته شده، دیده می‌شد.

او که با یک قهرمانی تاریخی استقلال را به مقصد کلبا ترک کرد، این روزها در تیم جدیدش هم در نزدیک‌ترین فرم به دوران بازی قرار دارد و کماکان با همان سرزندگی همیشگی و شادابی و طراوتی که از او سراغ داریم، تیمش را کوچ می‌کند و البته که در جنگل ادنوک هم ببرها را در موقعیتی قابل اعتنا حفظ کرده و بهترین شروع دوران این باشگاه از زمان حرفه‌ای‌شدن در لیگ امارات را رقم زده است.

دیدگاه‌ها