کد خبر : 1851066 | 09 آبان 1401 ساعت 12:08 | 39.2K بازدید | 6 دیدگاه

وقتی کی‌روش می‌خواهد خبر بد بدهد! (عکس)

برنامه مدنظر کارلوس کی‌روش برای آماده‌سازی تیم ملی برای رقابت‌های جام جهانی، تحت تاثیر غیبت بازیکنان قرار گرفته است.

وقتی کی‌روش می‌خواهد خبر بد بدهد! (عکس)

به گزارش ورزش سه، همیشه اینطور بوده که اگر کارلوس کی‌روش می‌خواسته خبر بدی را با رسانه‌ها در میان بگذارد، از قدم زدنش می‌توانستید این را حس کنید که ذهن او حامل یک نکته منفی است.

عکس‌های ورزش سه از اردوی تیم ملی نشان می‌دهد که کارلوس کی‌روش امروز بر خلاف آن رواداری و خوش‌بینی مفرط روزهای پیش، ناگهان خواسته خبرنگاران و البته هواداران تیم ملی را با بخشی از واقعیت آماده‌سازی تیم ملی رو در رو کند؛ اینکه به دلیل نفرات کم حاضر در اردو، آنچه که او قصد دارد در فاصله بیست روز تا جام جهانی برای تیم ملی انجام بدهد با اختلال مواجه است.

اصولا کارلوس کی‌روش کسی است که حضور در تورنمنت‌های مهم را با اردوهای بلند و برنامه‌ریزی طولانی انجام می‌دهد اما این‌بار به واسطه چند اتفاق، این برنامه با مشکلاتی مواجه شده است. نکته اول برگزاری بازی سوپرجام در کرمان و غیبت استقلالی‌ها در اردوی تیم ملی (که البته می‌شد با هماهنگی آن را رفع کرد) و نکته دوم بازگشت عجیب محمدحسین کنعانی‌زادگان و شجاع خلیل‌زاده، دو مدافع ثابت تیم ملی به باشگاه الاهلی قطر، در حالی که در این کشور رقابت خاصی در جریان نیست.

1758336

کی‌روش امروز به درستی اشاره کرد که وقتی تیم ملی قطر در اردوی طولانی به سر می‌برد، حضور این دو ستاره ایرانی در باشگاه‌شان کمی عجیب و البته بر خلاف توافقی است که خود او شخصا با مسئولان باشگاه الاهلی انجام داده است؛ موضوعی که باعث دلخوری و تعجب سرمربی تیم ملی فوتبال ایران شده است.

نکته اینجاست که پیش از شروع این اردو، کی‌روش روی تعدادی از بازیکنان حاضر در اردوهای قبلی خط کشیده بود که مهم‌ترین آنها، دو بازیکن تیم گل‌گهر آرمین سهرابیان و محمد خدابنده‌لو بودند و این چنین او در آغاز دور تازه تمرینات تیم ملی، تنها هشت بازیکن بزرگسال و واجد شرایط در اختیار داشت و جای خالی نفرات غایب را بازیکنان رده امید پر می‌کنند؛ چیزی که قبلا هرگز در اردوهای کی‌روش اتفاق نیفتاده است.

1758337
1758338

 

دیدگاه‌ها