کد خبر : 1851069 | 09 آبان 1401 ساعت 12:20 | 11.3K بازدید | 2 دیدگاه

کاش آن چند هفته مغرور نمی‌شدیم؛

جعفری: ما شماره یک مالکیت توپ در فوتبال ایران هستیم

فرزاد جعفری می‌گوید هوادار برای کسب سه امتیاز وارد بازی با استقلال شده بود اما روی بدشانسی نتیجه بازی را واگذار کرد.

جعفری: ما شماره یک مالکیت توپ در فوتبال ایران هستیم

به گزارش ورزش سه، در یکی از دیدارهای حساس هفته یازدهم لیگ برتر هوادار میزبان استقلال بود اما با یک گل شکست خورد تا شاگردان ساکت الهامی با حضور در رتبه یازدهم جدول، وارد تعطیلات لیگ برتر بشوند. فرزاد جعفری مدافع هوادار درباره این بازی به خبرنگار ما گفت: بازی با استقلال یک بازی تاکتیکی بود و ما واقعا به دنبال سه امتیاز بودیم و فکر می‌کنم تنها تیمی بودیم که در طول یازده هفته، استقلال را تحت فشار گذاشتیم اما متاسفانه روی یک بدشانسی گل دریافت کردیم.

او ادامه داد: ما استقلال را به خوبی آنالیز کرده بودیم و نقاط ضعف و قوت این تیم را می‌دانستیم و تمام دستورات تاکتیکی کادرفنی را به نحو احسن اجرا کردیم و حتی از نظر درصد مالکیت و گردش توپ هم ما تیم برتر زمین بودیم اما فوتبال است و یک روی آن برد و روی دیگر، باخت است.

جعفری با تایید صحبت‌های ساکت الهامی در خصوص بازی دفاعی استقلال مقابل هوادار گفت: استقلال پس از اینکه گل زودهنگامی به ثمر رساند، عقب نشست؛ ما در نیمه دوم کاملا سوار بازی بودیم اما استقلال تمام تمرکز خود را بر روی ضدحملات گذاشت و با توجه به اینکه مهاجمان سرعتی خوبی هم دارند، قصد داشت از این راه به ما گل بزند.

1694047

او درباره سبک بازی هوادار در لیگ بیست و دوم توضیح داد: ما آمده بودیم که هوادار واقعی را به جامعه فوتبال نشان بدهیم و ثابت کنیم به لحاظ تاکتیکی و فنی، نسبت به سال قبل پیشرفت کرده‌ایم؛ ما هیچوقت دنبال بازی بلند یا ضد فوتبال نیستیم و دوست داریم مالکیت توپ بالایی داشته باشیم چون قطعا پشت مالکیت، موقعیت‌ هم هست و اتفاقات خوبی رخ می‌دهد. ما در تمام بازی‌های این فصل، حتی در دیدار با پرسپولیس که سه گل خوردیم، مالکیت بیشتری نسبت به حریفان داشتیم. ما دنبال بازی زیبا و روان هستیم و دوست نداریم زیر توپ بزنیم و بگوییم هر اتفاقی رخ می‌دهد، بدهد.

جعفری در ادامه درباره حضور هوادار در رتبه یازدهم جدول گفت: ما در ابتدای فصل، نیم‌ نگاهی به کسب سهمیه داشتیم اما اتفاقاتی رخ داد که متاسفانه در چند بازی نتوانستیم انتظاری را که از خودمان داشتیم، برآورده کنیم؛ در واقع سطح انتظارمان از خودمان خیلی بالا رفته بود و همین باعث شد که دچار غرور شویم و نتوانیم نتایج دلخواه‌مان را کسب کنیم. قطعا اگر می‌توانستیم در چند بازی نتیجه بهتری بگیریم، الان هم جایگاه بهتری داشتیم اما در حال حاضر هم امتیازات به هم نزدیک است و با یکی دو برد، جایگاه تیم‌ها تغییر می‌کند و ما هم به دنبال بهبود رتبه هوادار نسبت به فصل گذشته خواهیم بود.

مدافع راست هوادار با اشاره به تعطیلی لیگ برتر بیان کرد: این فرصت خوبی برای تیم ماست که نقاط قوت خودمان را پررنگ‌تر کنیم و نقاط ضعف‌مان را هم برطرف کنیم. قطعا این زمان، برای ادامه فصل کمک زیادی به ما خواهد کرد.

جعفری که در نقل و انتقالات زمستانی فصل گذشته به هوادار پیوست و در ابتدای فصل هم قرارداد خود را تمدید کرد در این خصوص گفت: من در ابتدای فصل پیشنهاداتی داشتم اما اتفاقاتی افتاد که به این نتیجه رسیدم که بهترین گزینه برای من، هوادار است‌ چون تیمی بود که در آن جا افتاده بودم و جو صمیمی این تیم، به فوتبال من کمک زیادی کرده بود. من زمانی که به هوادار پیوستم، شرایط خوبی نداشتم و نیم فصل را به دلیل مصدومیت از دست داده بودم اما اینجا به شرایط ایده‌آلی رسیدم و جا دارد از همه بازیکنان، کادرفنی و مدیریت هوادار تشکر کنم.

او با اشاره به شرایط مالی باشگاه‌ هوادار ادامه داد: درست است که رقم قرارداد ما نسبت به سایر تیم‌ها بالا نیست اما مدیریت تا الان حدود ۳۵-۴۰ درصد مبلغ قرارداد فصل و همچنين پاداش‌ها را پرداخت کرده و بدهی‌های سال قبل را هم تسویه کرده‌ است.

بازیکن هوادار در پایان با تاکید بر پیشرفت این تیم با حضور ساکت الهامی عنوان کرد: هر مربی‌ای روش خاص خود را دارد و تیم ما هم امسال با حضور آقا ساکت، پیشرفت کرده و فکر نمی‌کنم مالکیت توپ هیچ تیمی در لیگ به اندازه ما باشد؛ ما دوست داریم مالکیت و گردش توپ بالایی داشته باشیم و همین اتفاق سبب می‌شود تا موقعیت‌های بیشتری ایجاد کنیم و با اعتماد به نفس بیشتری بازی کنیم. کارنامه آقا ساکت هم مشخص است و ایشان از نظر فنی یکی از بهترین مربی‌های ایران است و می‌تواند در ادامه راه، خیلی بیشتر به فوتبال شخصی تک تک ما کمک کند و امیدوارم که بتوانیم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.

دیدگاه‌ها