کد خبر : 1851088 | 09 آبان 1401 ساعت 13:52 | 20.7K بازدید | 10 دیدگاه

گری نویل:

یونایتد سهمیه لیگ قهرمانان می‌گیرد، لیورپول نه!

گری نویل، بازیکن سابق منچستریونایتد، معتقد است که این تیم در پایان فصل در جمع چهار تیم صدر جدول قرار خواهد گرفت.

یونایتد سهمیه لیگ قهرمانان می‌گیرد، لیورپول نه!

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته چهاردهم لیگ برتر انگلیس به مصاف وستهم رفت و با نتیجه 0-1 برابر این تیم به پیروزی رسید. 
آنها به لطف گل مارکوس راشفورد که صدمین گلش با پیراهن این تیم بود در جایگاه پنجم جدول رده‌بندی قرار گرفتند و حالا امیدوار هستند که بتوانند هرچه زودتر در جمع چهار تیم صدر جدول باشند. 
این در حالی است که لیورپول این هفته هم همچنان به روند ناکامی‌اش در لیگ برتر ادامه داد و با دریافت گلی دیرهنگام برابر لیدز شکست خورد. 

1684838


گری نویل پس از پایان بازی شب گذشته شیاطین سرخ به اسکای اسپورت گفت:« من فکر می‌کنم که آنها شانس زیادی برای قرار گرفتن در جمع چهار تیم صدر جدول دارند. شرایط چلسی، لیورپول و تاتنهام به شکلی است که یونایتد از این که بتواند سهمیه لیگ قهرمانان را بگیرد مطمئن باشد. چهار یا پنج هفته پیش هرگز چنین فکری نمی‌کردم.»
این بازیکن سابق یونایتد با اشاره به پیشرفت این تیم اظهار داشت:« به خط حمله یونایتد نگاه کنید، آنها شاید در حال حاضر بازیکنان ضعیف‌تری داشته باشند اما اتفاقی در این تیم رخ داده که اریک تن‌هاخ توانسته است روحیه بسیار خوبی به آنها بدهد. فکر نمی‌کنم لیورپول شانس حضور در جمع چهار تیم و بالاتر از یونایتد را داشته باشد.»
 

دیدگاه‌ها