کد خبر : 1851102 | 09 آبان 1401 ساعت 14:32 | 10.6K بازدید | 7 دیدگاه

کابوس دوباره: روملو لوکاکو باز هم مصدوم شد

روملو لوکاکو دوباره دچار آسیب دیدگی عضلات جدیدی شده و شرایط این بازیکن طی چند روز آینده دوباره ارزیابی می شود.

کابوس دوباره: روملو لوکاکو باز هم مصدوم شد

به گزارش "ورزش سه"، روملو لوکاکو، ستاره گلزن و بلژیکی پس از گذشت تقریبا دو ماه دوری از میادین به تازگی دوباره به ترکیب تیمش بازگشته و حتی موفق به گلزنی برای اینتر نیز شده بود. اما به نظر می رسد لوکاکو دوباره با مصدومیت دیگری روبرو شده و شرایط این بازیکن نیز در هاله ای از ابهام قرار دارد. در بیانیه باشگاه اینتر آمده است: "روملو لوكاكو صبح امروز تحت معاینات پزشکی در كلینیك باشگاه در روززنو قرار گرفت و فشار در جای زخم استخوان ران چپ او دیده شد. شرایط این بازیکن در چند روز آینده دوباره ارزیابی خواهد شد."

1753444

روملو لوکاکو هفته گذشته در جریان پیروزی 4-0 نراتزوری مقابل ویکتوریا پلژن در لیگ قهرمانان اروپا به میادین بازگشت. او در نیمه دوم وارد میدان شد و یکی از گل های اینتر را نیز به ثمر رساند. لوکاکو همچنین 20 دقیقه در جریان  پیروزی 3-0 روز شنبه مقابل سمپدوریا در سن سیرو بازی کرد. با مصدومیت جدید، هنوز مشخص نیست که روملو لوکاکو چه مدت از میدان دور خواهد ماند.

اینتر در حال حاضر به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرده و لوکاکو قطعا بازی خارج از خانه فردا مقابل بایرن مونیخ را از دست خواهد داد. اینتر قبل از جام جهانی با یوونتوس ، بولونیا و آتالانتا در سری آ روبرو خواهد شد و حتی حضور این بازیکن در جام قطر 2022 نیز در هاله ای از ابهام قرار گرفته است.

دیدگاه‌ها