کد خبر : 1851104 | 09 آبان 1401 ساعت 14:44 | 40K بازدید | 10 دیدگاه

افتضاح تابستانی: این چه اشتباهی بود یوونتوس؟

فصل در حال رسیدن به نیمه بوده و یوونتوس هنوز از خریدهای جدید خود بهره نبرده است.

افتضاح تابستانی: این چه اشتباهی بود یوونتوس؟

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس این هفته در شرایطی در آخرین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان پذیرای پاری سن ژرمن خواهد بود که هیچ امیدی به صعود به دور بعد ندارد و شرایط نیز اصلا در اردوی این تیم مساعد نیست. مصدومیت جدید پل پوگبا بازگشت او به میادین را حداقل 10 روز دیگر هم به تاخیر خواهد انداخت و حالا حتی حضور او در لیست نهایی تیم ملی فرانسه و دعوت شدن به جام جهانی قطر توسط دیدیه دشان نیز در خطر است، اما تردیدی وجود ندارد که او پیش از این تورنمنت در ترکیب یوونتوس بازی نخواهد کرد.

1758416

آنخل دی ماریا دیگر خرید جدید بیانکونری بوده که اصلا شروع خوبی در ترکیب این تیم نداشته و او نیز قطعا در بازی با پاری سن ژرمن غایب خواهد بود. مکس آلگری، سرمربی تحت فشار یوونتوس امیدوار است حداقل آنخل دی ماریا را برای دیدار حساس با اینتر در لیگ ایتالیا در اختیار داشته باشد، اما همچنان آینده این بازیکن نیز در هاله ای از ابهام قرار دارد.

گلیسون برمر، مدافع برزیلی و 24 ساله یوونتوس که بعد از جنجال های فراوان راهی تورین شد نیز قطعا دیدار پایانی این تیم در لیگ قهرمانان با پاری سن ژرمن را از دست خواهد داد. در این مورد نیز امیدوار است که این مدافع مقابل اینتر به میدان برود. بدین ترتیب با گذشت بخش قابل توجهی از فصل، بیانکونری به ندرت در شرایط نرمال از خریدهای بزرگ و تابستانی خود بهره برده و این بدترین اتفاق ممکن برای مکس آلگری، سرمربی باتجربه یوونتوس محسوب می شود.

1758417

دیدگاه‌ها