کد خبر : 1851106 | 09 آبان 1401 ساعت 15:00 | 13.6K بازدید | 21 دیدگاه

به توپ طلا وسواس ندارم

لواندوفسکی: مطمئنم به‌موقع رئال را می‌گیریم

روبرت لواندوفسکی تردید ندارد که بارسا می تواند در پایان فصل بالاتر از رئال قهرمان لالیگا شود. او همچنین گفت که پیوستنش به بارسا به خاطر توپ طلا نبود.

لواندوفسکی: مطمئنم به‌موقع رئال را می‌گیریم

به گزارش "ورزش سه"، درخشش روبرت لواندوفسکی با پیراهن بارسلونا همچنان ادامه دارد. هرچند او در بازی های بزرگ مثل دو بازی برابر بایرن و نیز ال‌کلاسیکو موفق به گلزنی برای بارسا نشد ولی در مجموع عملکرد او در لالیگا بسیار خوب بوده است. ستاره 34 ساله لهستانی حالا در لالیگا 13 گله است. او در 12 بازی لالیگا موفق به ثبت این تعداد گل شده و متوسط گلزنی اش 1.08 در هر بازی است. لوا در لیگ قهرمانان نیز پنج گل برای بارسا زده است.

1753860

او که در تابستان امسال و پس از کشمکش های بسیار توانست از بایرن جدا شده و به بارسلونا ملحق شود، به لاونگواردیا گفت:«ما در بارسلونا دوران گذار را طی می کنیم و تیمی در حال بازسازی هستیم. بارسا نیاز به زمان دارد تا به روزهای خوبش در اروپا برگردد. اطمینان دارم که بارسا بهتر و بهتر خواهد شد و دوباره بهترین تیم اروپا می شود.»

لواندوفسکی ادامه داد:«خوان لاپورتا به عنوان رئیس باشگاه، کار دشواری انجام داده و توانسته بارسلونا را در مسیر پیشرفت قرار دهد. ما در تیم بازیکنان جوان و آینده داری مثل پدری را داریم که به زودی تبدیل به بهترین بازیکن بارسلونا خواهد شد. روند پیشرفت او را از نزدیک شاهد هستم. همچنین ما مربی خوبی مثل ژاوی داریم که می داند چه کاری باید انجام دهد. هرچند او تجربه بالایی ندارد ولی دوران فوتبال باورنکردنی‌ای داشت و همین به او کمک خواهد کرد مربی بزرگی نیز بشود.»

1755124

لواندوفسکی در مورد وسواس به توپ طلا گفت:«می گویند به خاطر بردن توپ طلا به بارسلونا آمده ام ولی اینطور نیست و من هیچ وسواسی به این جایزه ندارم. در دوران فوتبالم به همه افتخارات ممکن رسیده ام و پیوستنم به بارسا قلبی بود. از کودکی دوست داشتم روزی برای این باشگاه بازی کنم.»

رقابت با رئال برای فتح لالیگا:«رئال رقیب بزرگ ماست و فعلا از لحاظ امتیازی از ما پیش است ولی اطمینان دارم که به موقع و در زمان درستش از رئال عبور خواهیم کرد و قهرمان لالیگا خواهیم شد. برای این مهم کاملا آماده‌ایم.»

دیدگاه‌ها