کد خبر : 1851111 | 09 آبان 1401 ساعت 15:18 | 18.1K بازدید | 17 دیدگاه

واکنش ستاره رئال به پنالتی جنجالی خیرونا

آسنسیو: باور نمی‌کنم، به ما گفته بودند این پنالتی نیست

مارکو آسنسیو هنوز باور ندارد که داور در بازی روز گذشته رئال و خیرونا برخورد توپ به دستش را پنالتی اعلام کرده باشد. او در توییتر به این اتفاق واکنش منفی نشان داد.

آسنسیو: باور نمی‌کنم، به ما گفته بودند این پنالتی نیست

به گزارش "ورزش سه"، دیدار روز گذشته رئال مادرید و خیرونا از لحاظ داوری جنجالی و پرحاشیه شد. در این بازی رئال میزبان بود ولی در نهایت برابر حریف رده نوزدهمی خود با تساوی 1-1 متوقف شد. ابتدا وینیسیوس رئال را در نیمه دوم پیش انداخت ولی در دقیقه 78 بازی خیرونا به یک پنالتی بحث برانگیز دست یافت. برخورد توپ به دست مارکو آسنسیو با دخالت وی ای آر پنالتی اعلام شد. مِلِرو لوپز، داور بازی، پس از بازبینی صحنه اعلام کرد که پنالتی به سود خیرونا رخ داده و در نهایت استووانی توانست بازی را مساوی کند.

1758408
1758411

این پنالتی بسیار بحث برانگیز بود چون توپ ابتدا به سینه آسنسیو برخورد کرده بود و سپس به دست او اصابت کرد ولی تشخیص داور پنالتی بود. کارشناس داوری مارکا اعتقاد داشت که تصمیم داور درست نبوده و کارلو آنچلوتی هم پس از بازی گفت که داور به سود خیرونا پنالتی اختراع کرد.

1758410

مارکو آسنسیو هم ساعاتی پس از بازی به این قضیه واکنش نشان داد و با انتشار ویدیوی صحنه جنجالی برخورد توپ به دستش نوشت:«قبل از شروع فصل به ما گفته بودند که برخورد اینگونه توپ به دست پنالتی نیست و باورنکردنی است که این را پنالتی گرفتند.»

امیلیو بوتراگنیو، مدیر ارتباطات رئال، نیز در پایان بازی گفت:«معمولا در مورد داوری حرف نمی زنیم ولی امروز همه تصمیمات داور به ضرر ما بود و شاهد یک داوری عجیب بودیم.»

دیدگاه‌ها