کد خبر : 1851112 | 09 آبان 1401 ساعت 15:09 | 49.4K بازدید | 23 دیدگاه

محبوب کی‌روش بی‌خیال جام جهانی نمی‌شود(عکس)

دروازه‌بان محبوب کارلوس کی‌روش در روزهای منتهی به جام جهانی تمام تلاش خود را برای حضور در جام جهانی انجام می‌دهد.

محبوب کی‌روش بی‌خیال جام جهانی نمی‌شود(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا اخباری را می‌توان رکورددار حضور گلرها در اردوهای تیم ملی در دورانی دانست که کارلوس کی‌روش هدایت ایران را برعهده داشته است. اخباری در روزهای اولی که به عنوان سرباز از سایپا به تراکتور رفته بود، مورد توجه کی روش قرار گرفته و آن زمان پای ثابت اکثر اردوهای تیم ملی بود.

یک دوره دوری از فوتبال باعث شد تا اخباری جام جهانی 2018 را از دست بدهد اما او حالا مدتی است دوباره یکی از گلرهای مد نظر کی‌روش است.

کاپیتان تراکتور بعد از اردوی اتریش که زیر نظر کی‌روش برگزار شد،‌در برنامه ارزیابی فنی تیم ملی حضور یافت و حالا نیز در اردوی ایران حضور دارد.

اخباری با انگیزه زیاد کارش را در تمرینات و در کنار سایر دروازه بان ها جلو می‌برد و امیدوار است یکی از گلرهای اعزامی به جام جهانی قطر باشد. این دروازه بان باتجربه این روزها در کنار علیرضا بیرانوند و پیام نیازمند در اردوی تیم ملی حضور دارد. این در حالی است که سیدحسین حسینی بعد از سوپرجام به اردو اضافه می‌شود و احتمالا شاهد حضور امیر عابدزاده در اردو بعد از دیدارهای باشگاهی اش باشیم.

با همه اینها اخباری نیز مثل سایر گلرهای تیم ملی برای حضور در جام جهانی تلاش می‌کند و امیدوار است اینبار نظر کی‌روش را جلب کند و راهی قطر شود.

1758433

دیدگاه‌ها