کد خبر : 1851121 | 09 آبان 1401 ساعت 16:02 | 5.2K بازدید | 4 دیدگاه

ارسال سیگنال به رقبا:

کیمیش: با برتری برابر اینتر یک هدف داریم

جاشوا کیمیش، ستاره خط میانی بایرن مونیخ، تاکید کرد این تیم به دنبال کسب پیروزی مقابل اینتر خواهد بود.

کیمیش: با برتری برابر اینتر یک هدف داریم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در هر پنج بازی اول خود در لیگ قهرمانان این فصل به برتری دست یافته و با اقتدار عنوان صدرنشینی را به خود اختصاص داده است. آنها فردا شب در خانه پذیرای اینتر خواهند بود و جاشوا کیمیش مدعی شد حتی این دیدار تشریفاتی نیز برای بایرن مونیخ از اهمیت بالایی برخوردار است.

جاشوا کیمیش گفت: "اگرچه نتایج تیم در اوایل فصل مناسب نبود، اما ما خوب بازی کرده و در مسیر خود حرکت می کردیم. در چند هفته گذشته ما موفق شدیم با کسب نتایج مناسب، پاداش عملکردمان را بگیریم. در بایرن مونیخ هیچ کس در تیم نمی خواهد استراحت کند و ما می خواهیم مسیرمان را ادامه دهیم.

1758458

تقابل با اینتر؟ ما اخیرا در لیگ ملت های اروپا مقابل ایتالیا بازی کردیم و شما می توانستید متوجه شوید که تیم ملی این کشور در حال طی دوران گذار است. همیشه بازی مقابل ایتالیا و تیم های این کشور دشوار بوده و آنها کیفیت زیادی دارند. سرمربی در گذشته به ما گفته که هر دیداری به مثابه ارسال سیگنال برای رقبای داخلی و خارجی است. ما می خواهیم در هر مسابقه ای پیروز شده و فرم خود را حفظ کنیم. ما اینتر را آنالیز خواهیم کرد و البته می خواهیم در بازی فردا به برتری برسیم تا سینگال دیگری برای همه ارسال کنیم.

بازی کردن در کنار لئون گورتزکا و مارسل سابیتزر؟ من واقعا از حضور در میدان در کنار هر دو بازیکن لذت می برم. پست من کمی از نظر هجومی با سابیتزر متفاوت است، اما در بخش دفاعی یک زوج تشکیل داده ایم. هر دو بازیکن فوق العاده هستند و به طور کلی سطح تیم بسیار بالاست. همه می خواهند بازی کنند و تمرینات نیز کاملا سرگرم کننده است.

مدعیان فتح لیگ قهرمانان؟ در ماه های فوریه، مارس و آوریل معلوم می شود که چه تیم هایی بخت اول قهرمانی هستند. اما ابتدا باید بگویم که ما افتخار می کنیم که در این گروه بسیار دشوار موفق شدیم صدرنشینی را از آن خود کنیم."

دیدگاه‌ها